Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
In feite is het heel simpel:
-new topic hoort enkel te branden in list_topics
-post reply hoort enkel te branden in list_messages
[ Voor 41% gewijzigd door crisp op 14-03-2004 13:26 ]
Intentionally left blank
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Ik kan er sowieso nog wel een linkje "post TR" bij doen hoorodysseus schreef op 14 maart 2004 @ 13:29:
Prima, wat mij betreft. Ik stelde die tweede optie voor omdat ik me voor kan stellen dat je een reply wilt geven op een TR (om aan andere mods duidelijk te maken dat iets afgehandeld is), maar dat kan net zo goed in de topicnotes natuurlijk, dus noodzakelijk is dat zeker niet
.
Intentionally left blank
Je opent toch ook geen topic in een topic
En aangezien het niet mogelijk is om reply`s te geven op TR`s, vind ik de huidige situatie beter als de voorgestelde...
Maar das mijn mening...
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Mods kunnen dat wel in de forums waar ze kunnen moddendecramy schreef op 15 maart 2004 @ 08:42:
En aangezien het niet mogelijk is om reply`s te geven op TR`s, vind ik de huidige situatie beter als de voorgestelde...
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 23:37 ]
Dit topic is gesloten.
![]()