Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] TR en reply: reply in topic ipv TR

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:28

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Topicstarter
Dit is al eens eerder gemeld door Courage, maar daar is over dit specifieke onderdeel niet echt een reactie gekomen en het topic is anderhalf jaar oud, dus ik kies voor een nieuw topic :). Het gaat om replies in topic reports: als ik topic reports bekijk, is de knop 'post reply' ingeschakeld, maar je plaatst daarmee geen reactie op het topic report, maar in het topic zelf. Dat is niet wat ik zelf verwacht had :).

Twee (voor mij) duidelijkere oplossingen:
• Schakel de reply-knop uit binnen de TR's
• Laat de reply-knop doorlinken naar insert_topicreport in plaats van insert_message

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

uitschakelen lijkt me de meest logische optie, en is ook technisch het makkelijkst uit te voeren :)

In feite is het heel simpel:

-new topic hoort enkel te branden in list_topics
-post reply hoort enkel te branden in list_messages

[ Voor 41% gewijzigd door crisp op 14-03-2004 13:26 ]

Intentionally left blank

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:28

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Topicstarter
Prima, wat mij betreft :). Ik stelde die tweede optie voor omdat ik me voor kan stellen dat je een reply wilt geven op een TR (om aan andere mods duidelijk te maken dat iets afgehandeld is), maar dat kan net zo goed in de topicnotes natuurlijk, dus noodzakelijk is dat zeker niet :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

odysseus schreef op 14 maart 2004 @ 13:29:
Prima, wat mij betreft :). Ik stelde die tweede optie voor omdat ik me voor kan stellen dat je een reply wilt geven op een TR (om aan andere mods duidelijk te maken dat iets afgehandeld is), maar dat kan net zo goed in de topicnotes natuurlijk, dus noodzakelijk is dat zeker niet :).
Ik kan er sowieso nog wel een linkje "post TR" bij doen hoor ;)

Intentionally left blank

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-11 22:06

decramy

root@birdie:~#

volgens deze redenen zou dan ook insert_topic uitmoeten bij view_message(s).
Je opent toch ook geen topic in een topic :?

En aangezien het niet mogelijk is om reply`s te geven op TR`s, vind ik de huidige situatie beter als de voorgestelde...

Maar das mijn mening...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
decramy schreef op 15 maart 2004 @ 08:42:
En aangezien het niet mogelijk is om reply`s te geven op TR`s, vind ik de huidige situatie beter als de voorgestelde...
Mods kunnen dat wel in de forums waar ze kunnen modden ;) .

Verwijderd

.... lama open wel een eigen topic

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 23:37 ]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

reminder 2 self

Intentionally left blank

• crisp