Toon posts:

Ati Radeon 7200 blijft vastlopen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een probleem met mijn ATi Radeon 7200 in de door mycom geleverde gratis computer! De computer doet het voor de rest prima, alleen crashen sommige games en zo nu en dan zie ik in getypte tekst in windows een vaag kleurverschil. Heb al van alles geprobeerd, nieuwste drivers etc. niks helpt! De kaart moet goed zijn, die komt uit me vorige computer. Bepaalde games doen het ook weer wel! Ik heb het idee dat openGL games het niet doen en Direct3d wel! Microsoft motocross madness en call of duty bijvoorbeeld.. die doen het wel. De demo van colin mcrae weer niet. Weet niet preceis welke games openGL enwelke direct3d gebruiken.

ASUS A7V8X-MX Moederbord
- AMD Athlon XP 2000+ processor
- Corsair 256MB DDR333 Geheugen
- Onboard VGA-meukjes .. deze staat dus uit omdat ik de ati kaart erin heb.
- WD 40GB HDD

Iemand hetzelfde probleem of ideeen ?

Verwijderd

Kep wel een klein ideetje voor je; die colin mcrae is iig niet compatible met de 7200, althans de nieuwste niet, die werkt hier op een 7500 nl ook al niet, dus misschien een betere kaart kopen!?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 13:16 ]

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:57

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 13:14:
Kep wel een klein ideetje voor je; die colin mcrae is iig niet compatible met de 7200, althans de nieuwste niet, die werkt hier op een 7500 nl ook al niet!
Een Radeon 7200 is er idd al een van de oudere garde en nieuwe games die niet goed schaalbaar zijn (zoals dus CMR 3) kunnen dan wel eens problemen geven.

Sowieso is CMR3 nogal een kieskeurig spel, het werkt met de ene CPU/mobo/video combinatie bijvoorbeeld heel goed, maar verander je 1 van die dingen (ander mobo bijv.) dan loopt het gelijk voor geen meter meer.
Wellicht eens even de laatste patches ophalen voor de spellen waar het niet goed wil werken. :)

[ Voor 1% gewijzigd door --MeAngry-- op 14-03-2004 13:17 . Reden: woord vergeten ]

Tesla Model Y RWD (2024) ▪︎ Daikin Altherma 3 6kW (300L SWW) ▪︎ 20x AIKO NeoStar 2S+ 465Wp ▪︎ Sigenergy SigenStor EC 10+10 (12kW + Gateway HomePro TP)

Verwijderd

Topicstarter
ok die patches had ik nog niet geprobeerd. Heb een tijdje niks geupdate... dus word maar tijd voor een nieuwe GFX kaart. :)