Toon posts:

DVD medium brand probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de NEC-2500A

Het lukt me niet om een dvd te branden die al een keer gebrand is. Het probleem is namelijk als ik de dvd wil kopieren dat nero zegt dvd medium is te klein voer een ander medium in.. :|
Maar de lege dvd is 4,7 GB en de dvd die ik wil branden is 4,3 waarom wil dit niet.
Ik heb al verscheidene versies van nero geprobeerd maar geven allemaal het zelfde probleem. ;(
En volgens mij is een rip programma toch niet nodig.. De dvd die ik wil branden is toch veel kleiner of zie ik dat verkeerd :?

Kan iemand mij hiermee helpen of heeft iemand hetzelfde probleem?!? 8)7

• Wyckse_witte
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-08-2025
Wat Nero zegt kan best kloppen. Er staat dan wel 4.7 GB gedrukt op je schijfje, maar op een lege DVD past in werkelijkheid maar iets van 4.37 GB. Kan zijn dat je net te veel data hebt en dat het dus gewoon niet past

Verwijderd

Topicstarter
aha

dat wist ik nog niet..
Maar als het schijfje dat ik wil branden ook 4,7 GB is en de lege is ook 4,7 GB dan moet het toch passen als je disk cpoy doet?!?
Hoe kan ik dit anders oplossen. Overburn met nero kan toch allen met cd's!?!?:s
Ik heb trouwens nero 6 met update..
Enig idee hoe ik het wel werkend kan maken het gaat om films..

• ilhan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09-2025
dat is een dvd-r en dvd+r probleem

is de dvd die je wilt kopieeren dvd-r?

en je wilt het op een dvd+r schijfje hebben zeker.

nero heeft problemen daarmee probeer alcohol 120%

Verwijderd

Topicstarter
als ik het probeer met alcohol 120% dan krijg ik deze melding
Niet genoeg ruimte om brandprocess uit te voeren..
Als ik dan met alcohol 120% ga kijken hoe groot de dvd is dan staat er 4,38 GB.
Wat dus al eerder gezegt was een lege dvd is 4,37 waarschijnijk is dit dus het probleem. :?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?! ;(

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het programma alcohol 120% gebruik dan krijg ik de melding niet genoeg schijfruimte om brandprocess te voltooien.
Ik ben gaan kijken hoe groot het dvdtje is dat ik wil branden en dat was volgens alcohol 4,38 GB.
Wat dus al eerder gezegt was in dit topic, dat een lege dvdtje 4,37 GB is.

Waarschijnlijk is dit dus het probleem iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen :'(

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 14:53:
Als ik het programma alcohol 120% gebruik dan krijg ik de melding niet genoeg schijfruimte om brandprocess te voltooien.
Ik ben gaan kijken hoe groot het dvdtje is dat ik wil branden en dat was volgens alcohol 4,38 GB.
Wat dus al eerder gezegt was in dit topic, dat een lege dvdtje 4,37 GB is.

Waarschijnlijk is dit dus het probleem iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen :'(
Hoeveel ruimte heb je vrij op je C: dan?

Verwijderd

het probleem is dat er op een dvd-r net iets meer dan op een dvd+r past. je moet het schijfje dus niet kopieren naar een dvd+r maar naar een dvd-r.

en doe dat kopieren simpelweg met dvddecrypter iso-read/write. beter kan niet.

Verwijderd

Topicstarter
op me schijf zelf heb ik ongeveer nog 10 GB

Verwijderd

Topicstarter
Moet ik dan nog spelciale instellingen maken in dvd decrypter of alleen pad naar je harde schijf?!

Verwijderd

Nee, zoals wussy al schrijft maak er ff een iso van (mode->ISO read / write). En iid op een dvd-r past iets meer data dus kopieer dan ook op min.
Pagina: 1