Toon posts:

Foutmelding microsoft outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

heb een vraagje betreft mijn e-mail wanneer ik outlook express opstart kan hij geen verbinding maken en geeft deze melding

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail', Server: '127.0.0.1', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Invalid user name or password', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

wanneer ik nu naar de opties accounts ga blijkt dat bij server en bij de instelling inkomende mail mijn adres mail.home.nl is verandert naar 127.0.0.1 wanneer ik deze weer goed zet doet hij het ook niet alleen wanneer ik mijn account voledig verwijder en opnieuw instel doet hij het weer en als ik dan mijn pc opnieuw moet opstarten dan gaat het weer fout en staat inkomende mail instellingen weer op 127.0.0.1 hoe is dit mogelijk.

mijn systeem is een p4 2400 met 512 mb rimm geheugen en draai windows xp prof
met zonealarm firewall en mcaffee security center met de laatste updates
hoop dat iemand mij hier mee kan helpen want ik snap er niets van.

in ieder geval één ieder bedankt voor het reageren.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welkom op GoT :)

Ik ga je topic even verplaatsen naar Software Algemeen waar alles wat met Outlook en dergelijke te maken heeft thuishoort :)

Verder - je hebt McAfee Security Center - waarschijnlijk heb je daarin ingesteld dat je de mail wil scannen, en is dit een optie van McAfee om dit op deze manier te scannen :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
hoi elevator

sorry dat ik mijn topic op de verkeerde plaats heb gezet.

heb eens gekeken of het aan mcaffee lag en/of de firewall maar heb zo'n beetje alles uitgevinkt wat met mail te maken heeft en de pc opnieuw opgestart maar ook dit verhielp het probleem niet.
inkomende mail blijft veranderen van mail.home.nl naar 127.0.0.1
ra ra hoe kan dat.

maar evengoed bedankt voor je andw _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
gelukt

na het uninstallen van mijn virusscan van mcaffee is het probleem verholpen.

dus topic can be closed :) :)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit was idd wel eens vaker langs gekomen: [search=0x800CCC90] :Y)

Je meldt dat je McAffee hebt ge-uninstalled; nu heb je dus geen anti-virus meer? :?

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||