Ik heb een epson stylus 600. Prima printertje, maar als je regelmatig hoesjes uitprint verbruik je heel wat inktpatronen. Nu koop ik iedere keer dat ik naar de beurs toe ga nieuwe nep-inktpatronen. Over de kwaliteit van de afdruk hoor je mij niet klagen, maar ik merk wel dat ze niet zolang meegaan als officiele inktpatronen. Wie van jullie heeft ervaring met neppers, en wie weet of er nog kwaliteitsverschil tussen het een en ander zit?
Anoniem: 1696
Ik heb een epson stylus photoprinter, en als ik een foto print krijg ik druppels en de print is na een middag uitdampen nog niet droog, waardoor die aan andere gaat plekken. Ik gebruik inderdaad één of ander b-merk papier + cartridges (van Van Beek am*dam), en denk dat het daaraan ligt.
Anoniem: 2402
Ik had op de HCC ook kleuren "nepinkt" gekocht voor m'n Epson Stylus 750 Photo. Is 5 kleuren cartridge en 1 kleur zar verstopt. Dus had er nix aan. Lastig als uit het blauwe gedeelte geen inkt komt. 
Goedkoop was dus duurkoop in dit geval.
Dus ik ben effies van de "nepinkt" genezen.
Goedkoop was dus duurkoop in dit geval.
Dus ik ben effies van de "nepinkt" genezen.
Ik heb ze nu van inkjet, gekocht bij de stand van ARCA, Moerdijk. Het waren niet de absoluut goedkoopste, maar het stond me bij dat ik ze al eens eerder heb gehad, en dat ze goed bevielen.
Anoniem: 1386
ach als je in iedergeval maar geen refills koopt. ik heb cartridges bij via-service gekocht voor mijn epson 440. bevallen perfect
en kosten maar een derde van de prijs van originele.
en kosten maar een derde van de prijs van originele.
ik koop op de beurs altijd nep cartidges van jet master voor mijn canon printer
bevallen mijn goed, gaan wel iets korter mee maar een stuk goedkoper
bevallen mijn goed, gaan wel iets korter mee maar een stuk goedkoper
Ik gebruik al jaren de gerecyclede potten inkt van "Wecare" en ze bevallen perfect.
Bas
Bas
Tjielp... een vogel.
Anoniem: 1642
Ik bestel voor mijn 740 al een jaar de cardridges van viaservice. Gebruik ongeveer 3 kleuren en 2 zwarte patronen per maand. Kosten 25 en 15 gulden resp.
Enigste waar je op moet letten is dat het doorprikfolie veel kleiner is dan bij origineel. Dus voorzichtig wisselen.
Ik heb mijn Epson al enkele malen terugverdiend met alternatieve inkt
Enigste waar je op moet letten is dat het doorprikfolie veel kleiner is dan bij origineel. Dus voorzichtig wisselen.
Ik heb mijn Epson al enkele malen terugverdiend met alternatieve inkt
Ik heb een oude hp600, altijd hp cartridges gebruikt, nooit problemen. Maar omdat het al zo'n oud ding is worden ze nauwelijks nog verkocht. Dus heb ik een of ander merk bij funprice gehaald, nou de kwaliteit is nu echt bagger. Daar kan ik dus echt niet mee aankomen. Dat doe ik dus ook nooit meer. Gelukkig krijg ik snel een nieuwe printer..
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Ik heb ook een 600 serie (660c) en heb enkele merken patronen geprobeerd, oa pelikan en een Duits merk. Allemaal bagger. Varieerde van streperigheid tot vegen, meldingen op de computer dat de patronen er niet in zaten etc etc.
Zonde van het geld geweest.
Zonde van het geld geweest.
Ik steun Bas 
Ik heb Wecare cartridges verkocht in mijn oude winkeltje ennuh waren goed hoor. Ok er zaten soms slechte tussen maar de verkoper kan ze meteen voor je omruilen want de service van wecare is perfecto mundo.
Ik heb Wecare cartridges verkocht in mijn oude winkeltje ennuh waren goed hoor. Ok er zaten soms slechte tussen maar de verkoper kan ze meteen voor je omruilen want de service van wecare is perfecto mundo.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Pagina: 1