In de search/google kon ik totaal niks vinden over deze kasten wat ik persoonlijk zeer raar vindt omdat het mooie design kasten zijn 
Het gaat hier om de kasten van PA Design & Manufacturing Co., Ltd
Hun website
Een paar voorbeeldjes van hun kasten:
PA-170

Mini ITX kast
PA-270

Micro-ATX kast
PA-370

Micro-ATX kast
Ze hebben ook Full-ATX kasten maar die vind ik wat minder mooi kwa design.
Op hun site staat ook het volgende: "PA Design & Manufacturing Co., Ltd. is a world class products service provider focusing on delivering the end to end solution to Original Equipment Manufacturer (OEM)." Betekent dit dat ze alleen maar aan OEM's leveren? Dat zou verklaren dat er zo weinig te vinden is over deze kasten.
Heeft iemand meer info over deze kasten, dus verkoop plaats, prijs ofzo? ze hebben trouwens ook een kantoor in Nederland en ze staan ook op Cebit 2004 en wel hier: European Office PA-Components in Hall 24, Booth C05/1 waar de PA-370 geintroduceerd wordt (weet niet of Cebit al geweest is eerlijk gezegd).
Het gaat hier om de kasten van PA Design & Manufacturing Co., Ltd
Hun website
Een paar voorbeeldjes van hun kasten:
PA-170

Mini ITX kast
PA-270

Micro-ATX kast
PA-370

Micro-ATX kast
Ze hebben ook Full-ATX kasten maar die vind ik wat minder mooi kwa design.
Op hun site staat ook het volgende: "PA Design & Manufacturing Co., Ltd. is a world class products service provider focusing on delivering the end to end solution to Original Equipment Manufacturer (OEM)." Betekent dit dat ze alleen maar aan OEM's leveren? Dat zou verklaren dat er zo weinig te vinden is over deze kasten.
Heeft iemand meer info over deze kasten, dus verkoop plaats, prijs ofzo? ze hebben trouwens ook een kantoor in Nederland en ze staan ook op Cebit 2004 en wel hier: European Office PA-Components in Hall 24, Booth C05/1 waar de PA-370 geintroduceerd wordt (weet niet of Cebit al geweest is eerlijk gezegd).
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*