Toon posts:

[oc] R9600 Atlantis wil niet klokken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mede Tweakers,

Ben in bezit van een Sapphire Radeon 9600 256MB Vga kaartje.
Deze wil ik graag wat overklokken!
Maar op de 1 of andere manier laat het kaartje of de software het niet toe :(
Steeds al ik reboot of wat dan ook,.. en ga kijken op welke snelheid die staat , staan de clocks weer op de default mhz.
Erg jammer allemaal :'(

Wat heb ik allemaal al geprobeerd:

Rage3D Tweak v3.9b
Rivatuner
PowerStrip

Bij bijde staat de standaard snelheden op:

Core clock | 324Mhz
Memory clock | 400mhz

Ik vind dit wel een langzame snelheid,. moet wel zijn te klokken toch ;)

Moet ik 1 of andere jumpertje omzetten misschien ?

edit:
Memory frequentie aangepast.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:29 ]

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 23:20
nee , je kaart is locked , kijk naar een andere bios versie
That should do the job 8)

ik weet even niet meer de site met de bios files van ati kaarten :( zou ik even
moeten vragen/zoeken !

Edit ! ------------------------------------
http://www.ocfaq.com/softmod/bios.php

en als ik het goed heb dan zou die bios je kaart ook unlocken

( als het mislukt kan je je kaart weggooien ) at own risk !

[ Voor 78% gewijzigd door NomadTitan op 13-03-2004 23:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
NomadTitan schreef op 13 maart 2004 @ 23:07:
nee , je kaart is locked , kijk naar een andere bios versie dan
That should do the job 8)
Ow geweldig ;)

Is vast wel te vinden op het grote web >:)
Even zoeken

ThQnx

Verwijderd

Topicstarter
Flashen?

Hoe gaat dat nou?

Wat ik al heb de 9600 256 non pro bios. (Sapphire.9600NP.256.Elixir50_0714)
+ de volgende files.

flasfrom v223
atiflash16

Hoe gaat dat flashen in zijn werk?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 23:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

• heintjeput
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-02 15:54
Ik had het zelfde probleem als jij hebt totdat ik de Omega drivers installeerde, met de tool die daar in programmeert zit kun je wel gewoon oc'en

Ze zijn hier te downloaden

Verwijderd

als het misgaat, kan je de oude bios terug flashen, ik zou wel een PCI video kaart standby houden, en je systeem-bios op PCI display first zetten, zodat als je de PCI video kaart erin doet, hij als eerste van PCI opstart.

spreek uit ervaring, ik heb geprobeerd de BIOS te editen om zo de snelheid te tweaken, helaas ging dat niet, kon zelfs alleen maar met zwart beeld opstarten, toen op een andere pc (jaah nadien, had ik beter voordien kunnen doen) een floppy gemaakt die automatisch in autoexec.bat flashed, PCI video kaart erin, en voila, gelukt alles weer goed,

:r

Verwijderd

Topicstarter
heintjeput schreef op 13 maart 2004 @ 23:34:
Ik had het zelfde probleem als jij hebt totdat ik de Omega drivers installeerde, met de tool die daar in programmeert zit kun je wel gewoon oc'en

Oke,

Was net bezig met het aansluiten van een floppydrive (voor flashen)
*** gebruik die on dingen nooit ***

Probeer eerst ff jouw tip.
Voor ik ga flashen ;)

Verwijderd

heintjeput schreef op 13 maart 2004 @ 23:34:

yep dat is de oplossing en niet alleen met dat programmatje maar met alle

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Sayko

Knowledge Is Power

je kunt tegenwoordig je radeon ook flashen in windows hoor. ik doe dat voortdurend met mijn 9800pro naar XT tot nu toe vlekkeloos.
hier te downloaden. werk ontzettend simpel. maak wel eerst een backup van je oude bios.
http://www.radeon.ru/bios/util/winflash%201.0.0.16.zip

Verwijderd

Hoodlum2000 schreef op 14 maart 2004 @ 01:07:
je kunt tegenwoordig je radeon ook flashen in windows hoor. ik doe dat voortdurend met mijn 9800pro naar XT tot nu toe vlekkeloos.
hier te downloaden. werk ontzettend simpel. maak wel eerst een backup van je oude bios.
handig, maar waarvoor flashe als het niet hoeft er zitten tog risicos aan

Verwijderd

Topicstarter
Hoodlum2000 schreef op 14 maart 2004 @ 01:07:
Voor de duidelijkheid,. het gaat om een Radeon 9600 non pro. (geen 9800pro)

Met de omega drivers kan ik inderdaad zonder flashen me Videokaartje aardig gek maken. Bedankt ;) >:)

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

Sayko

Knowledge Is Power

en voor de duidelijkheid, winflash is te gebruiken voor alle radeon9x00 kaarten.

Verwijderd

Topicstarter
Hoodlum2000 schreef op 14 maart 2004 @ 16:59:
en voor de duidelijkheid, winflash is te gebruiken voor alle radeon9x00 kaarten.
Kan ik toch ook niet ruiken ;)

* zet er ff bij dan :P

Verwijderd

ik heb precies dezelfde kaart en precies hetzelfde probleem. Ik heb die winflash gedownload. Maar waar haal ik die nieuwe image ??

edit: die omega drivers downloaden lukt niet vanaf die site dus voor de mensen die hem willen hebben:

http://www.accesscable.ne.../rad_w2kxp_omega_2522.exe

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2004 17:24 ]

Verwijderd

Weet iemand wat de max waarde van de GPU en het geheugen is ? of hoe kan ik daar zelf (VEILIG) achter komen...??

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:35:
Weet iemand wat de max waarde van de GPU en het geheugen is ? of hoe kan ik daar zelf (VEILIG) achter komen...??
Zet Vpu recover aan. En ati zet bij een te grote clock, de snelheden op de defaut clock. Draai nu zelf zonder probleem (alleen warmte)
Core: 438mhz
Mem: 189x2mhz

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:18:
ik heb precies dezelfde kaart en precies hetzelfde probleem. Ik heb die winflash gedownload. Maar waar haal ik die nieuwe image ??

edit: die omega drivers downloaden lukt niet vanaf die site dus voor de mensen die hem willen hebben:

http://www.accesscable.ne.../rad_w2kxp_omega_2522.exe
Op die site waar eerder de Omega drivers waren,.. moest je je eerst even registreren idd,.. Toch niet zo verwarrend ;)

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 23:20
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 18:57:
[...]

Zet Vpu recover aan. En ati zet bij een te grote clock, de snelheden op de defaut clock. Draai nu zelf zonder probleem (alleen warmte)
Core: 438mhz
Mem: 189x2mhz
189 mhz ????? die radeon zou minimaal 250 a 300 x2 moeten hebben dan is je mem nu 378 mhz en dat is even veel als mijn ati radeon 9200 8)7
hiervoor zoui ik wel even terug gaan !

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 23:05:
Mede Tweakers,

Ben in bezit van een Sapphire Radeon 9600 256MB Vga kaartje.
Deze wil ik graag wat overklokken!
Maar op de 1 of andere manier laat het kaartje of de software het niet toe :(
Steeds al ik reboot of wat dan ook,.. en ga kijken op welke snelheid die staat , staan de clocks weer op de default mhz.
Erg jammer allemaal :'(

Wat heb ik allemaal al geprobeerd:

Rage3D Tweak v3.9b
Rivatuner
PowerStrip

Bij bijde staat de standaard snelheden op:

core clock:324Mhz
Mem clock:182mhz

Ik vind dit wel een langzame snelheid,. moet wel zijn te klokken toch ;)

Moet ik 1 of andere jumpertje omzetten misschien ?
Die kloksnelheden slaan nergens op. Ik Heb ook een sapphire 9600XY met256 mb ram en hij loop standaard al op 499,5/297(naja een paar % er naast moet kunnen)
Het gehugen is natuurlijk DDR. Punt blijft dat van jouw kaart of je core&geheugen brak is of je hebt verkeerde infor gegeven.

offtopic:
De mijne heeft al op 530/540 gelopen zonder extra cooling en/of memcoolers >-)
NomadTitan schreef op 15 maart 2004 @ 08:46:
[...]

189 mhz ????? die radeon zou minimaal 250 a 300 x2 moeten hebben dan is je mem nu 378 mhz en dat is even veel als mijn ati radeon 9200 8)7
Zelfs mijn gfore 4 mx 440 had sneller geheugen dan dat :P Dus of hij geeft foute infor OF zijn kaart/klokgenerator = brak

[ Voor 17% gewijzigd door Rey Nemaattori op 15-03-2004 09:00 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

GeneralMJ, weet je zeker dat dit klopt :?
volgens mij is je kaart nu iets onderclockt ipv oc-ed :?

Ik zou toch ook even proberen bios te flashen naar een 9600 Pro, dan gaat je kaartje ook mooi mee met de rest van de systeem, nu is je kaart volgens mij je bottleneck.

offtopic:
het is overclocken

[ Voor 14% gewijzigd door Mister I op 15-03-2004 16:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mister I schreef op 15 maart 2004 @ 09:05:
}:O 8)7 8)7 8)7
Lol
GeneralMJ, weet je zeker dat dit klopt :?

Ik zou toch ook even proberen bios te flashen naar een 9600 Pro, dan gaat je kaartje ook mooi mee met de rest van de systeem, nu is je kaart volgens mij je bottleneck.

offtopic:
het is overclocken
Overklokken mag ook hoor van mij ;)
En de 9600np is niet naar 9600 pro te flashen
Helaas.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Rey Nemaattori schreef op 15 maart 2004 @ 08:58:
[...]

Die kloksnelheden slaan nergens op. Ik Heb ook een sapphire 9600XY met256 mb ram en hij loop standaard al op 499,5/297(naja een paar % er naast moet kunnen)
Het gehugen is natuurlijk DDR. Punt blijft dat van jouw kaart of je core&geheugen brak is of je hebt verkeerde infor gegeven.

offtopic:
De mijne heeft al op 530/540 gelopen zonder extra cooling en/of memcoolers >-)

[...]

Zelfs mijn gfore 4 mx 440 had sneller geheugen dan dat :P Dus of hij geeft foute infor OF zijn kaart/klokgenerator = brak
Even voor de duidelijkheid bij de Omega Radlinker
staat er dit over mijn default speed
core | Memory
324mhz | 189mhz

Volgens mij klopt dit niet echt.
En moet je de mem x2 doen dus
memory draait default op 189x2= 378mhz

uuhm Rey Nemaattori een sapphire 9600XY met256 mb ?
Het gaat hier idd over een 9600 non-pro. (niet XT)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
NomadTitan schreef op 15 maart 2004 @ 08:46:
[...]

Dat 189mhz is een foutje. Het moet 400mhz zijn.
Als ik de core op 324 mhz houdt, en mijn memory op 400mhz zet.
Werkt tie normaal. Maar de default settings zijn toch lager :(

324 core | 406mhz memory
Is volgens de Mycom site normaal.

Ik heb hier vrede mee.

(sorry, voor mij stomme fout !

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:23 ]

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 13:42:
[...]

Misschien dat je het nog niet wist.

Maar de 9600 is niet te modden naar PRO }:O
NOOOB

offtopic:
d8 dat je dat wel mist mattijs
overclocken => in normaal nederlands idd overklokken ( en ja we leven in nederland B) )
Waarom zeg je in al je topics, als iemand een keer een foutje maakt meteen noob :?
Als je je zo goed voelt waarom maak je dan topics aan als je het toch zelf beter weet ;).
En ik heb meerdere keren gelezen dat de 9600 wel gemod kan worden naar een pro. Ik zal nog wel kijken of ik het kan vinden. Maar goed als je het zo zeker weet jij je zin.

offtopic:
Overclocken is een engels woord wat in het nederland ook gebruikt wordt, zoals je ziet hier bij Got. Zo zijn er nog genoeg van dat soort woorden.
Ik heb jou ook nog nooit gehoord over kast veranderen ipv casemodden ;).

edit:
groeten hoef je ook niet elke keer te doen
en hij bedoelt xt en geen xy, typfouten is menselijk.
Dat je dat niet wist
NOOOB ;)

offtopic:
genoeg geruziet
iedereen weer ontopic :P
of moet ik zeggen terug naar waar het omgaat ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Mister I op 15-03-2004 15:44 ]

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Effe voor de goede orde en alle slimme noobs die het beter denken te weten over gpu en geheugen snelheden: Het betreft hier dus de Sapphire Radeon 9600 Atlantis, zoals de TS heeft vermeld. Dat betekent dus dat het gaat om een NON-Pro/SE/XT versie van de Radeon 9600. Volgens de site van Sapphire heeft die een GPU snelheid van 325 Mhz en een DDR-geheugen snelheid van 200 Mhz (in totaal dus 400 Mhz).

De TS heeft dus een ietwat onderclockte versie van de kaart, maar zit tenminste wel dichter in de buurt van de waarheid dan Rey Nemaattori (leest eerst de startpost goed door voordat je gaat posten, slimmerd) en youri1989 (zorg dat je zeker bent van je feitenkennis, de standaard 9200 en 9600 hebben namelijk dezelfde geheugensnelheden).

Frogstar#2151

Verwijderd

Topicstarter
Bertrand schreef op 15 maart 2004 @ 16:38:
Effe voor de goede orde en alle slimme noobs die het beter denken te weten over gpu en geheugen snelheden: Het betreft hier dus de Sapphire Radeon 9600 Atlantis, zoals de TS heeft vermeld. Dat betekent dus dat het gaat om een NON-Pro/SE/XT versie van de Radeon 9600. Volgens de site van Sapphire heeft die een GPU snelheid van 325 Mhz en een DDR-geheugen snelheid van 200 Mhz (in totaal dus 400 Mhz).

De TS heeft dus een ietwat onderclockte versie van de kaart, maar zit tenminste wel dichter in de buurt van de waarheid dan Rey Nemaattori (leest eerst de startpost goed door voordat je gaat posten, slimmerd) en youri1989 (zorg dat je zeker bent van je feitenkennis, de standaard 9200 en 9600 hebben namelijk dezelfde geheugensnelheden).
Met jouw kan ik praten. Idd ik denk dat mijn Default instelling toch wat onderclockt is. Jammer maar helaas. Kaartje voldoet.
Als ik de memory op iets meer als 400mhz gooi, zijn er al strepen te vinden. Als ik de Core hoger zet als 360 mhz.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2004 22:26 ]

• Bernd
Ik heb zelf ook de Sapphire Atlantis 9600, en ik heb hem vanmiddag ook geprobeerd wat op te voeren. Het was wel mogelijk (met Catalyst 4.3 drivers en PowerStip) om hogere frequenties in te stellen en die werden ook geaccepteerd, maar helaas veranderde m'n beeld 10 seconde later in een fijne ruis :( . Jammer maar ook zonder OC werkt de kaart prima dus het is wel een blijvertje.

Frogstar#2151

Verwijderd

Topicstarter
Bertrand schreef op 15 maart 2004 @ 19:32:
Ik heb zelf ook de Sapphire Atlantis 9600, en ik heb hem vanmiddag ook geprobeerd wat op te voeren. Het was wel mogelijk (met Catalyst 4.3 drivers en PowerStip) om hogere frequenties in te stellen en die werden ook geaccepteerd, maar helaas veranderde m'n beeld 10 seconde later in een fijne ruis :( . Jammer maar ook zonder OC werkt de kaart prima dus het is wel een blijvertje.
Ja precies, in alle spellen van deze tijd voldoet tie 100% dus. Het is alleen afwachten of hij in de toekomst ook zware games kan trekken. En zo niet jammer dan. Btw draai ook met Ati 4.3 --> 4.2 vond ik met games echt slechter draaien vooral NFS-Underground. Met 4.3 ben ik echt blij.. kleine optimalisatie gewoon.

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

generalMJ schreef op 15 maart 2004 @ 19:15:
[...]

offtopic:
je bent gewoon op je pootjes getrapt, en dat kan ik wel begrijpen. p.s. erger je er niet zo aan als ik iemand snel noob noem. Een ander zegt het met andere woorden. Het is niet extreem lullig bedoelt. En als jij dat zo heel erg irritant vind, kan jij me dat altijd nog tippen op msn. En sorry dat ik groeten zeg. * wat mag ik nog meer niet zeggen ?? weet ik dat gelij ook even.
offtopic:
Vertel, waarom ben ik op me pootjes getrapt :?. Ik weet ook wel waarom je iemand snel noob noemt, omdat je het niet kan hebben dat iemand het beter weet dan jij en als jij het beter weet dan ben je meteen de slimste. Ik weet het kan je niks aan doen, maar je moet er toch aan werken ;).
Als je de faq eens een keer leest dan weet je wat wel en niet mag en dan worden je voorgaande topics ook niet zo snel gesloten. Bijvoorbeeld door oa wat zoekwerk te verichten. In dit topic is er weinig zoekwerk te verichten, want het is een redelijk nieuw kaartje en weinig mensen hebben hem. En als je wat zoekwerk vericht vermeld dit dan ook in je topic * (niet van toepassing op dit topic). Zo heb je weer wat geleerd vandaag. Ik heb gesproken :+.
Dit is ook niet extreem lullig bedoelt hoor ;), tis meer voor jezelf. Ik ben niet boos op je hoor ;).

BTW, mocht hij op default speed al errors geven, dan zou ik toch terug gaan naar de winkel voor garantie, want dat hoort niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Mister I op 15-03-2004 20:45 ]

Verwijderd

werkt dat winflash en overklokken met die omegadrivers ook bij de Sapphire 9700 non pro 128mb?

Ben van plan om de arctic vga silencer met wat memcoolers te kopen en dan te gaan ocen, maar dan moet ik hem wel flashen.

Nou, werkt dat? :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 21:21:
werkt dat winflash en overklokken met die omegadrivers ook bij de Sapphire 9700 non pro 128mb?

Ben van plan om de arctic vga silencer met wat memcoolers te kopen en dan te gaan ocen, maar dan moet ik hem wel flashen.

Nou, werkt dat? :P
Bij mij weten, zijn de omega drivers voor alle 09x00 kaarten van de Radeon collectie.
Een aanrader dus.

Verwijderd

want ik wil dat ook zo graag gaan doen, maar ik ben dan weer bang dat dat flashen weer niet gaat etc. Straks is de hardware prima, maar heb ik de bios verknald. 8)7

Zit ik niet echt op te w88. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 maart 2004 @ 09:00:
want ik wil dat ook zo graag gaan doen, maar ik ben dan weer bang dat dat flashen weer niet gaat etc. Straks is de hardware prima, maar heb ik de bios verknald. 8)7

Zit ik niet echt op te w88. ;)
Nee, precies. Ik zat ook zo van "kaartje van 109,- op moment" t kan me niks meer schelen wou uhm net gaan booten voor flash. Moet ik er speciaal voor het flashen een floppydrive voor gaan aansluiten :Y) *** zulke on dingen *** HAHA
Maar toen kwam Heintjeput met het voorstel van die Omega drivers, waar mee je, je bios niet hoeft te flashen. Altijd beter dan een groot risico nemen ;)

Verwijderd

das cool inderdaad, nou nog hopen dat ie het ook op mijn oude Radeon 9700 non pro doet. Die staat nu ergens anders, maar zodra ik de gelegenheid heb, gaat ik het proberen. :)

• Bernd
Zoals generalMJ zei, de Omega drivers werken voor alle Radeon kaarten uit de 9x00 serie, dus ook voor de 9700 non-pro. Ik heb zelf ook al geprobeerd om met die omega drivers over te clocken maar toen ik die had geïnstalleerd, leek het net alsof me refresh rate in ene verkloot was, want het scherm ging steeds flikkeren als er iets op bewoog (bij spellen of bij het simpelweg scrollen op een pagina), dus ik heb toch maar weer gewoon de Catalyst drivers geïnstalleerd.

Frogstar#2151

Verwijderd

Topicstarter
Jaaaah eindelijk, mijn clocks zijn nu sneller als een normale Vga RadeOn 9600 NON PRO!

COre : 399,6mhz
Memory: 411 mhz

Wat heb ik geflikt: andere koeler er op zie dit topic.
[ur][/url]Revoltec VGA Koeler op S.R9600 past niet

zit nu een Revoltec Koeler op die als de tering rouleerd ;)

Verwijderd

Ik ben ook bezig geweest om mijn club3d 9600 SE te ocen, maar dit wou niet lukken omdat er een lock op zat. Nou had ik een scriptje gevonden die
deze weg zou moeten halen genaamd ATIOverclockingAntiprotection( in samenwerking met rivatuner ) maar helaas wou dit allemaal niet lukken. Heb deze van http://downloads.guru3d.com/download.php?id=13 gehaald. Zijn die omega drivers ook te gebruiken voor deze kaart? Want net zoals anderen heb ik niet zoveel zin om te gaan flashen. ( wel als het eventueel naar een pro versie kan :P )

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01 15:57
Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 17:35:
Vraag 1: Neej, ten eerste weet niemand het, ten tweede verschilt het per kaart.
Vraag 2: Niet. Gewoon overclokcen. Worden de temps te hoog/de zaak instabiel = stoppen.
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 13:51:
Even voor de duidelijkheid bij de Omega Radlinker
staat er dit over mijn default speed
core | Memory
324mhz | 189mhz

Volgens mij klopt dit niet echt.
En moet je de mem x2 doen dus
memory draait default op 189x2= 378mhz

uuhm Rey Nemaattori een sapphire 9600XY met256 mb ?
Het gaat hier idd over een 9600 non-pro. (niet XT)
Naja de XY moet XT zijn (T&Y liggen naast elkaar :P)

De non pro 9600's lopen op 400/200(400) (core/mem) geloof ik, (of 300/200? da's wel HEEL traag) in dat geval zit je nog ver onder je spects. download eens Rivatuner of Radeonator en kij keens wat die zeggen qua mhz'en. Of die hetzelfde zeggen of iets compleet anders....
Verwijderd schreef op 15 maart 2004 @ 19:19:
[...]

Met jouw kan ik praten. Idd ik denk dat mijn Default instelling toch wat onderclockt is. Jammer maar helaas. Kaartje voldoet.
Als ik de memory op iets meer als 400mhz gooi, zijn er al strepen te vinden. Als ik de Core hoger zet als 360 mhz.
Een 9600 op die snelheden is prima voor alle huidige spellen, mits je niet op belachelijk hoge resoluties draait.
Verwijderd schreef op 19 maart 2004 @ 08:42:
Jaaaah eindelijk, mijn clocks zijn nu sneller als een normale Vga RadeOn 9600 NON PRO!

COre : 399,6mhz
Memory: 411 mhz

Wat heb ik geflikt: andere koeler er op zie dit topic.
[ur][/url]Revoltec VGA Koeler op S.R9600 past niet

zit nu een Revoltec Koeler op die als de tering rouleerd ;)
:X

Een goede koeler is het halve werk...

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Pagina: 1