Om een viertal net iets verschillende rss/xml feeds in stukken te hakken heb ik een viertal files gemaakt. Deze files bevatten in principe dezelfde functies met andere parameters en criteria waarop afgebroken wordt.
Om het zo duidelijk mogelijk voor mezelf te houden heb ik een viertal files gemaakt.
Nou wil ik deze op de volgende manier gebruiken:
Nu krijg ik uiteraard het gemekker over redeclared functions. Weet iemand een truukje/handigheidje om dit te voorkomen? Om elke keer de functies te renamen moet toch niet nodig zijn lijkt me?
Om het zo duidelijk mogelijk voor mezelf te houden heb ik een viertal files gemaakt.
Nou wil ik deze op de volgende manier gebruiken:
PHP:
1
2
3
4
5
| include('./boxjes/news/csbasexml.php'); //verwerk file MainBox('Clanbase news',$newstext); //show feed include('./boxjes/news/cs_enemydown.php'); //verwerk file MainBox('EnemyDown new',$newstext); //show feed |
Nu krijg ik uiteraard het gemekker over redeclared functions. Weet iemand een truukje/handigheidje om dit te voorkomen? Om elke keer de functies te renamen moet toch niet nodig zijn lijkt me?
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."