Ik heb net aan iemadn 2 strips geheugen verkocht alleen die doen het niet bij hem in zijn pc. Nu is het probleem dat ik niet weet watvoor bus snelheid die pc heeft en verdere specificaties weet ik ook niet.
Kan iemand mij vertellen wat waarschijnlijk de oorzaak is, kappotte strips lijkt me sterk want in mijn pc doen ze het wel. Ik heb btw. een aldi pc van 2 jaar oud, zo'n 1,8 ghz ik weet niet wat mijn bus snelheid is en er zit ook geen boekje bij waar dat in staat.
alvast bedankt
Antoine
Dit is dus het probleem (is een mailtje van hem)Allebei de geheugenreepjes zijn waarschijnlijk defect. Ik heb ze in drie verschillende computers getest en de ene reep geeft meteen een biep en de computer start helemaal niet op. De andere start de computer wel op tot halverwege en dan sluit Windows hem af met een beschermingsfout. En in alledrie de computers dus hetzelfde liedje. Toen heb ik een p.c. geformatteerd en Windows opnieuw proberen te installeren met jou geheugen. Dat ging goed tot en met de eerste sessie en toen gaf hij een of andere hardware fout. Toen ik meteen daarop geheugen van mezelf plaatste (pc100) werkt hij de installatie keurig af.
Kan iemand mij vertellen wat waarschijnlijk de oorzaak is, kappotte strips lijkt me sterk want in mijn pc doen ze het wel. Ik heb btw. een aldi pc van 2 jaar oud, zo'n 1,8 ghz ik weet niet wat mijn bus snelheid is en er zit ook geen boekje bij waar dat in staat.
alvast bedankt
Antoine