Ik wil surfen met het ip van een andere pc. Ik dacht dat ik hiervoor een proxy moet draaien ofzo. De andere pc is mijn pc, zeg maar. En ik wil met elke willekeurige pc via die pc kunnen surfen (om dance/swing te f00ken, voor de insiders). Kan dat idd met proxy? En hoe stel ik dat dan in, zijn daar standaard progjes voor?
Ja, Open proxy`s te vinden via Google
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Als ik op open proxies zoek, krijg ik lijsten met proxies. Maar ik wil juist zelf zoiets draaien; zodat ik op mijn eigen proxie kan surfen.
Zal je toch moeten vertellen wat voor OS je op die andere pc hebt draaien...
Er is software zat voor in iedergeval, dat is het probleem niet.
Zorg wel dat er iets van authenticatie in zit.. tis een beetje lullig als onbekenden via jouw ip creditcard fraude gaan plegen bijvoorbeeld..
Er is software zat voor in iedergeval, dat is het probleem niet.
Zorg wel dat er iets van authenticatie in zit.. tis een beetje lullig als onbekenden via jouw ip creditcard fraude gaan plegen bijvoorbeeld..
Je standaard XP pc. Maar ik zoek denk ik dus een progje wat die proxie draait (vergelijkbaar met een ftpserver?) en een progje waarmee ik dan op die proxie kan komen (vergelijkbaar met een ftpbrowser?). Met googlen enzo kan ik niks vinden. Ben nu download.com aan het afgaan, maar ik weet dus niet precies wat ik zoek..
Verwijderd
Als je dance en swing van het campusnet (UT) wil gebruiken zul je toch echt een 130.89.xxx.xxx proxy moeten vinden en dat gaat je ws niet lukken!
Als je dance/swing/infofind wil gebruiken moet je gewoon op het netwerk van de UT zitten. Dat kun je als je student bent (en als je niet weet hoe; zoek eens een vpn handleiding @ snt), en anders heb je gewoon hele vette pech, het is namelijk niet voor niets dat je er niet van buitenaf niet bij kan.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()