okay ik heb al door wat spul heengelezen maar wat ik hier meemaak is zo vreemd... ook voor derden die ik het gevraagd heb. Het is het volgende:
Mijn PC bevriest als ik een applicatie op mijn tweede monitor heb. Dit is niet gelijk, maar gebeurt tussen de 5 en de 65 minuten nadat het programma op de 2de monitor staat. Het gebeurde vorige week voor het eerst uit het niets. Wat is er intussen verandert wat het nog steeds niet heeft opgelost:
Windows reinstall
Drivers getest
Met of zonder Ultramon getest
op fouten gecontroleerd (3x)
Defraggen (3x)
detonators helemaal verwijhderen en herinstalleren (3x)
niuewe videokaart getest
harde schijven getest (health status 100%)
DDR ram geheugen getest (1,25 Gb op ddr333)
en alles echt alles helpt niet. Het feneomeen blijft aanhouden. Ik ben ten einde raad na de 15de bevriezer in 2 dagen met testen onder diverse condities. Ik weet het gewoon niet meer
-Ordos-
Mijn PC bevriest als ik een applicatie op mijn tweede monitor heb. Dit is niet gelijk, maar gebeurt tussen de 5 en de 65 minuten nadat het programma op de 2de monitor staat. Het gebeurde vorige week voor het eerst uit het niets. Wat is er intussen verandert wat het nog steeds niet heeft opgelost:
Windows reinstall
Drivers getest
Met of zonder Ultramon getest
op fouten gecontroleerd (3x)
Defraggen (3x)
detonators helemaal verwijhderen en herinstalleren (3x)
niuewe videokaart getest
harde schijven getest (health status 100%)
DDR ram geheugen getest (1,25 Gb op ddr333)
en alles echt alles helpt niet. Het feneomeen blijft aanhouden. Ik ben ten einde raad na de 15de bevriezer in 2 dagen met testen onder diverse condities. Ik weet het gewoon niet meer
-Ordos-
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!