Dual monitor bevriest pc?

Pagina: 1
Acties:

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
okay ik heb al door wat spul heengelezen maar wat ik hier meemaak is zo vreemd... ook voor derden die ik het gevraagd heb. Het is het volgende:
Mijn PC bevriest als ik een applicatie op mijn tweede monitor heb. Dit is niet gelijk, maar gebeurt tussen de 5 en de 65 minuten nadat het programma op de 2de monitor staat. Het gebeurde vorige week voor het eerst uit het niets. Wat is er intussen verandert wat het nog steeds niet heeft opgelost:

Windows reinstall
Drivers getest
Met of zonder Ultramon getest
op fouten gecontroleerd (3x)
Defraggen (3x)
detonators helemaal verwijhderen en herinstalleren (3x)
niuewe videokaart getest
harde schijven getest (health status 100%)
DDR ram geheugen getest (1,25 Gb op ddr333)

en alles echt alles helpt niet. Het feneomeen blijft aanhouden. Ik ben ten einde raad na de 15de bevriezer in 2 dagen met testen onder diverse condities. Ik weet het gewoon niet meer

-Ordos-

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

En als je nou alleen 1 monitor aansluit op die tweede aansluiting die vastloopt.. krijg je dan ook last van vastlopers? Zo ja dan is waarschijnlijk een hardware probleem :)

• Ordos20
Mmmhhh vreemde is: Ik heb net een spiksplinternieuwe videokaart..... dan zou het toch opgelost moeten zijn als het aan de aansluting ligt?

Ter verduidelijking: het probleem begon op een geforce 4 ti-4400 na 5 maanden PERFECT gewerkt te hebben

na herinstall van windows en alle andere tests MET de geforece 4 ti-4400 (zonder verbetering) een andere vidoekaart aangeschaft omdat ik dat toch al zou doen, en hiermee (club3d 5900XT) EXACT hetzlefde probleem

-Ordos-

[ Voor 52% gewijzigd door Ordos20 op 13-03-2004 21:18 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

hmm dan is het inderdaad niet je kaart maar zou je misschien naar je AGP slot moeten gaan kijken en jammer genoeg kun je moeilijk testen dat het daar aan ligt. Misschien de voltage ed. van je AGP slot eens wat verlagen...

• Ordos20
Wat valt daar aan te doen? :S

Oh btw voor testing purposes heb ik een rondje gedraaid met 3dmark 2001...

8555 points voor een geforce FX 5900XT

Ja er staan de 53.03 StarStorm drivers op............ WTF?!

-Ordos-

Verwijderd

Heb je nu de software en drivers van de cd gebruikt die je bij je 5900 heb gekregen?
Meest raden ze namelijk aan om eerst de originele software te proberen.

En is het alleen puur als er een programma open staat op de 2e monitor?
En wat is voor jou een programma? iexplorer of games of.... ??

• Ordos20
het bevriest als er er een programma zijn beeld op de tweede monitor heeft

de 53.03 drivers die bij de kaart zaten hielpen niks.... maar het probleem begon al VOORDAT ik de 5900XT kreeg. en bij programma's denk aan outlook express en/of MSN op de tweede monitor. 5 minuten de muis erbij en blam onderuit.... en ander binnen de 60 minuten de pc onderuit als er iets gedaan wordt (TS channels wijzigen, word opstarten, op refesh in opera drukken)

-Ordos-

Pagina: 1