Toon posts:

[CGI]-Intellilink Achtergrondkleur

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey , ik wou graag weten met welke programma en hoe ik het achtergrondkleur en de font van mijn cgi script (intellilink) kan wijzigen

alvast bedankt

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Dat kan met Photoshop volgens mij. :?

Verwijderd

Topicstarter
Pelle schreef op 13 maart 2004 @ 21:11:
Dat kan met Photoshop volgens mij. :?
grappenmaker, als je het niet weet zeg dan niks!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:24

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dat hangt er helemaal van af hoe de achterliggende code er uit ziet; soms kan het met een gewone tekst editor zoals notepad, soms is het een configuratiebestand. Heb je misschien een voorbeeldje?

Heb je al gekeken bij de maker of originele site van intellilink; deze geeft misschien ook wat informatie. En anders kan je allicht nog een stylesheet gebruiken.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
ik had hun gevraagd , ze zeiden met een css programma , maar verder zeiden ze niks

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 21:22 ]

• gorgi_19

gorgi_19

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 21:16:
ik had hun gevraagd , ze zeiden met een css programma , maar verder zeiden ze niks
Kijk eens op http://www.w3schools.com/css/default.asp Als teksteditor kan je notepad / wordpad gebruiken. Betere programma's met syntax highlighting bestaan wel, maar ken ik niet.

Hint: Als je nog langer dan 10 minuten hier wilt rondlopen en niet van een gedwongen weekvakantie wil genieten, haal dan die link weg.

[ Voor 39% gewijzigd door gorgi_19 op 13-03-2004 21:21 ]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Pelle

🚴‍♂️

Komen een Nederlander, een Canadees en een Italiaan een Frans café binnen. Zegt die Nederlander tegen de barman "Doet u mij maar een pilsje". De Canadees en de Italiaan bestellen allebei hetzelfde.
Terwijl ze aan de bar zitten, begint die Nederlander te vertellen. "Vorige week vrijdag, toen kwam ik thuis en lag mijn vrouw in bed met de tuinman!" De Canadees heeft zoiets van nou dat valt nog wel mee, en hij vertelt: "Vorige week donderdag, kwam ik thuis, ligt mijn vrouw in bed met mijn broer!". De Italiaan lacht de Nederlander en de Canadees uit en zegt: "Ik ben niet getrouwd!". "Waarom dan niet?", vraagt die Canadees. "Nooit aan toegekomen", zegt de Italiaan. "Maar ik heb gister wel 2 eieren verkocht aan mijn buurman." "Nou," zegt die Nederlander, "dat slaat ook nergens op." "Nee", zegt die Italiaan, maar flauw is het wel."

Verwijderd

Topicstarter
lukt nog steeds niet , op die site kon ik dit vinden, <html>
<head>

<style type="text/css">
body {background-color: yellow}
h1 {background-color: #00ff00}
h2 {background-color: transparent}
p {background-color: rgb(250,0,255)}
</style>

</head>

<body>

<h1>This is header 1</h1>
<h2>This is header 2</h2>
<p>This is a paragraph</p>

</body>
</html>

maar dat lukt alleen bij html , en als ik iets in mijn cgi script verander dan werkt het niet meer

bedankt voor de moeite , misschien weet iemand het wel...

• gorgi_19

gorgi_19

"Het werkt niet meer"

Dan doe je iets fout. MEer zinnigs kunnen we er hier niet op zeggen, zonder informatie. Welke foutmeldingen krijg je? Wat zegt de site van de fabrikant?

En je kan ook externe stylesheets gebruiken.

[ Voor 43% gewijzigd door gorgi_19 op 13-03-2004 21:58 ]

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 21:09:
hey , ik wou graag weten met welke programma en hoe ik het achtergrondkleur en de font van mijn cgi script (intellilink) kan wijzigen

alvast bedankt
Mail de maker.

Programming & Webscripting is voor het zelf ontwikkelen van software, niet voor het wijzigen van andermans software.

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-05 22:23

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.