Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 20:53:
ff overnieuw: je hdd aktiviteitsled blijft branden aan 1 stuk door? en als je hem omdraait nix meer?
ik heb bij mij ff gecheckt. als ik mijn stekker omdraai dan gebeurt er nix. dus ik denk dat je het compleet fout heb aangesloten
en nog een keer in het boekje moet gaan kijken of je niet 1 pin ernaast zit..........
dat deed je al 80 keren. prima vertel me eens waar jij de HDDled op aansluit? er staat daar een soort afkorting van een naam. wat staat er?
en verder kan je je harde schijf wel goed benaderen?
Ik sluit het kabeltje waarop "HDD Led" staat, links onderin aan op het moederbord, waar bij staat "IDE_Led" Ook op het schemaatje staat dat de IDE Led aansluitingen daar moet zitten. Ik vind het zelf ook erg irritant, maar ga nog wel een bios update proberen ofzo. Anders bel ik die zaak wel ff.
Ik weet wel zeker dat deze goed aangelsoten zit.
Tot nu toe bedankt, ik ga ff de kroeg in! Kijk morgen wel weer verder.
Owja wat ik ook nog heb: bij de eerste boot kreeg ik daat boot scherm en stond het Pentium 4 logo er met de letters "H T" van dat hyper threading, maar net nadat ik iets in de bios veranderd had, waren die letters weer weg, terwijl er toch echt een HT cpu in zit. IS dit iets om me druk over te maken?
Anders moet ik -hoe fukking kut het ook is- even terug met dat ding
bedankt voor zover!