Hallo,
Ik heb onlangs mijn PC geupgrade. Ik heb nu de volgende Configuratie.
Asus A7V
AMD 1100 Athlon
512 MB Geheugen
Asus V7700 Geforce 64 MB deluxe.
Ik denk bij mezelf, Nah, heb ik een lekker systeempje bij elkaar.
Bechmark van Norton geeft zowieso meer an als op de PC van mijn kameraad, voor zewel CPU als HD.
Goed Lekkers spelletje Quake spelen denk je dan.
En ja hoor, hoe is het mogelijk.
Mijn kameraad zit ruim 8 seconden eerder in een dedicated server als ik, Hoe kan dat nou
Ook geprobeerd met RA2. Zelfde probleem.
Is het nu zo dat AMD sucks, of dat INTEL Rulez voor quake 3 ? Waar kan dit nog meer aan liggen, voordat ik mijn MB en CPU ga inruilen voor een echte Intel die schijbaar roelt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik sta op het punt om AMD shit allemaal zomaar in de container te flikkeren, want als ik de hele shit nu verkoop (net binnen) heb ik alweer 1000 piek verlies. maar dat is dan niet anders.
ik hoor het wel.
Ik heb onlangs mijn PC geupgrade. Ik heb nu de volgende Configuratie.
Asus A7V
AMD 1100 Athlon
512 MB Geheugen
Asus V7700 Geforce 64 MB deluxe.
Ik denk bij mezelf, Nah, heb ik een lekker systeempje bij elkaar.
Bechmark van Norton geeft zowieso meer an als op de PC van mijn kameraad, voor zewel CPU als HD.
Goed Lekkers spelletje Quake spelen denk je dan.
En ja hoor, hoe is het mogelijk.
Mijn kameraad zit ruim 8 seconden eerder in een dedicated server als ik, Hoe kan dat nou
Ook geprobeerd met RA2. Zelfde probleem.
Is het nu zo dat AMD sucks, of dat INTEL Rulez voor quake 3 ? Waar kan dit nog meer aan liggen, voordat ik mijn MB en CPU ga inruilen voor een echte Intel die schijbaar roelt.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik sta op het punt om AMD shit allemaal zomaar in de container te flikkeren, want als ik de hele shit nu verkoop (net binnen) heb ik alweer 1000 piek verlies. maar dat is dan niet anders.
ik hoor het wel.