fddshow+XviD is schokkerig

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
fddshow in combinatie met DivX films werkt prima, maar zodra ik in de decoder properties van fddhow aanvink dat het ook gebruikt dient te worden voor XviD dan spelen mijn XviD filmpjes helemaal schokkerig af... XviD uitvinken doet het probleem voor XviD filmpjes weer verdwijnen.

heeft iemand een idee hoe ik de combi fddshow/XviD toch aan de praat kan krijgen vanwege de betere prestaties van fddshow?

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Hoogst waarschijnlijk films die XviD packet frames gebruiken welke niet door oudere ffdshow-versies ondersteund worden. Download en installeer een recentere versie van ffdshow zoals ffdshow-20040304. Deze heeft geen problemen meer met packet frames.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Opmerking vooraf: wat ik nu ga zeggen heb ik al aan Rafe/F_J_K gemeld en zal misschien meegenomen worden in een faq update :)

Dit komt hoogstwaarschijnlijk omdat de film xvid 1.0.0 is. Je zult de ffdshow support moeten uitzetten en een build van Koepi moet installeren. Kwa performance ben ik er niets op achteruit gegaan. De build van Koepi kan je hier halen :)

Wat SatCP zegt is inderdaad ook mogelijk, een nieuwe versie te installeren helpt ook vaak :)

[ Voor 10% gewijzigd door G33rt op 13-03-2004 19:57 ]

• Jack Flushell
die Koepie had ik al van XviD, dus ik fa nu mijn fddshow updaten
later volgt meer .. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jack Flushell op 13-03-2004 19:59 ]

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Waarom vind je dan dat ffdshow beter presteert? Ik merk namelijk absoluut geen verschil :)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Had dat probleem ook, moest Xvid laatste build installen en in ffdshow, de Xvid decoder uitschakelen.

Edit: G33rt had dit al verteld zie ik juist

[ Voor 19% gewijzigd door Phuncz op 13-03-2004 20:10 ]

• Jack Flushell
G33rt schreef op 13 maart 2004 @ 20:08:
Waarom vind je dan dat ffdshow beter presteert? Ik merk namelijk absoluut geen verschil :)
ffdshow geeft lagere CPU-usage...

Alles werkt nu trouwens... bedankt!

Laatste Xvid met laatste ffdshow geïnstalleerd
Het vreemde was wel dat die ffdshow-built niet van de ffdshow site komt, daar is de nieuwste versie van 2002..
Pagina: 1