Microsoft Money gebruiken in Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BacardiBreezer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06-2005

BacardiBreezer

Breezing Bacardi ?

Topicstarter
Ik ben eens aan het vergelijken gegaan met een aantal financiële pakketten en las hier veel over microsoft money. Ik ben de trail maar eens gaan downloaden maar kan me echt totaal geen voorstelling maken hoe dit in NL te gebruiken. Ik zie geen nederlandse support en zou niet weten hoe ik met het "banken verhaal" om moet gaan want er staan alleen maar Amerikaanse banken op. Ik ben gaan zoeken bij de plugins en kon geen NL-plugins vinden bijvoorbeeld.

Is dit pakket wel in NL te gebruiken ? Zo ja... kan iemand me een beetje op weg helpen want van wat ik gezien heb ziet het er goed uit !

Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Ik wil geen oude koeien uit de sloot halen, maar dit is wel precies mijn vraag.
Ik heb ook een trial van money gedownload. Ik wil mijn financien makkelijk beheren. Ik heb offline rekening ook geprobeerd, maar echt handig is dat niet.

In de search vond ik een topic met deze quote:
M.n. de Money 97 versie is te prefereren. Niet te veel overbodige toeters en bellen. En als je de RABO als huisbankier hebt kun je heel mooi via telebankieren de gegevens importeren.
Ik zou het raar vinden als in de 97 versie wel automatisch rabo dingen gedownload kunnen worden, maar dat in eens in de 2005 versie verdwenen zou zijn...

Is het dus mogelijk om gegevens te importeren in money 2005 via internet?
Of is het mogelijk om gegevens van een komma gescheiden file te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt me dat zo'n pakket op z'n minst de import van MT940 en dergelijke swift-berichten kan verwerken. Dat is namelijk een wereldwijde standaard in doorgifte van afschriftgegevens. Die zou je van Rabo of een andere Nederlandse bank moeten kunnen downloaden. Bij ABN AMRO kan je bij het downloaden van mutaties kiezen in welk formaat je wil hebben :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb de Trial van Money 2006 geprobeerd, die is nu uit (zie meuktracker). Het is wel goed in te stellen, en dat moet ook wel, want er zit veel zooi bij die je nooit gebruikt (op VS georienteerd is het).

Ik heb een aantal maanden Cashflow manager gebruikt, maar die vind ik soms net wat te beperkt. Dus ik ga nu met Money verder...