McAfee Antivirus 8 haalt geen mail op met virussen.

Pagina: 1
Acties:

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:30
Ik heb McAfee Antivirus 8 professional geinstalleerd op een pc van een kennis. (Die veel last heeft van virussen in de mail). Mail wordt opgehaald met Outlook Express 6. (via Freeler) Zodra er mail is (gezien in de webmail box), dan haalt ie alle mailtjes netjes binnen. Zodra er mail in de mailbox zit (webmail) met virussen (volgens mij netsky.d). Dan kan outlook express de mail niet ophalen.

Samengevat, als er virussen in de mail staan, dan kan de mail niet van de server opgehaald worden.

Zijn er meer mensen met dit zelfde probleem?

• s2sw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:10
Ik gebruik de McAfee Antivirus 8 ook, de Pro versie ervan. Ik heb exact hetzelfde probleem, zodra er een virus in de mail zit, kan ik ze allemaal niet ophalen en zegt Outlook Express dat de mailserver een time-out geeft.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tikje richting Beveiliging & Virussen

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Klippy
  • Laatst online: 01-12 23:45

Klippy

Still Game

OK interessant.

Bij mijn tante draait die ook en die heeft precies hetzelfde, alleen gebruikt die Outlook ipv OE.
Bij andere tante en mijzelf heb ik echter geen enkel probleem.

Probleem Pc draait wel Win98SE, en anderen 2K en XP, weet niet of dat het probleem is?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• damouzer
  • Laatst online: 09:30
LiquidSilver schreef op 13 maart 2004 @ 19:33:
OK interessant.

Bij mijn tante draait die ook en die heeft precies hetzelfde, alleen gebruikt die Outlook ipv OE.
Bij andere tante en mijzelf heb ik echter geen enkel probleem.

Probleem Pc draait wel Win98SE, en anderen 2K en XP, weet niet of dat het probleem is?
Ok er komt al wat informatie los. Die pc waar ik het over heb draait ook Win98SE.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
Al op de support secties gekeken van Mcafee? Daarnaast is een mail naar mcafee ook niet verkeerd, je hebt het product gekocht dus ik ga er vanuit dat je support hoort te krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Miki op 14-03-2004 13:49 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:22

botoo

💀 too old to die young

* kickje *

Voordat ik McAfee ga mailen/bellen wil ik graag weten of en welke oplossing(en) er inmiddels bedacht zijn.

Ik heb hetzelfde probleem ervaren onder W2K en WXP, het lijkt alsof het opschonen van het bewuste mailje een loop veroorzaakt, het maakt niet uit of ik Outlook, Outlook Express of Mailwasher gebruik, de mail blijft vastzitten.

Zelf los ik het op door het virusmailtje met telnet te deleten, maar dat is natuurlijk een omslachtige noodoplossing.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Klippy
  • Laatst online: 01-12 23:45

Klippy

Still Game

Sjah ik had daar ook al uitgelegd hoe ze via www.postbakje.nl de probleemmail moesten verwijderen. En zo doen ze het nog steeds. Blijft raar dat er geen oplossing voor komt met een update ofzo.

Mail zelf van server veriwjderen lijkt me neige oplossing. Als jij het hebt onder XP en 2K weet ik ook niet meer waar het aan zou kunnen liggen. Bij mij gaat het gelukkig altijd prima.
Laat wat weten als je hebt gebeld ofzo.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als ik me niet vergis ligt dat aan de internet-protectie van McAfee. die werkt nauw samen met de email-scanner. je kunt ze ook niet afzonderlijk van elkaar uitzetten. Dus even beide uitzetten, mail binnehalen en dan weer aan lijkt me het proberen waard :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1