Ik heb een probleem met html-code in een textarea. Er moet in die textarea wat html-code komen, die dan in een database word gesaved, en ergens anders word getoond op een pagina. Alles lukt, maar om een of andere reden zet de textarea altijd < en < om naar < >. Als ik ze ingeef en save, dan worden ze goed getoond, maar waneer ik dat terug bewerk (word weer in textarea gezet), dan zijn ze in de source wel die &-tags, maar als ik save worden ze < en >.
Met php denk ik niet dat ik het kan oplossen, aangezien alles wat ik in die textarea intyp letterlijk op die pagina moet gezet worden. En htmlentities mag niet want dan maakt hij van mijn < en > tags die &-tags!
Waar het op neerkomt: < en > moet < en > blijven, en < en > moet < en > blijven.
opmerking: ik weet dat achter < een ; moet, maar anders verstaan jullie er niets van omdat alles dan als < en > word getoond.
Met php denk ik niet dat ik het kan oplossen, aangezien alles wat ik in die textarea intyp letterlijk op die pagina moet gezet worden. En htmlentities mag niet want dan maakt hij van mijn < en > tags die &-tags!
Waar het op neerkomt: < en > moet < en > blijven, en < en > moet < en > blijven.
opmerking: ik weet dat achter < een ; moet, maar anders verstaan jullie er niets van omdat alles dan als < en > word getoond.
[ Voor 6% gewijzigd door Mayco op 13-03-2004 18:43 ]