Voor als je niks te doen heb (systeem samenstellen)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Rpvlaar
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2020
Eyz,
Kwil na de zomervakantie ff een nieuw systeempie kopen...
64 bit en sata hdd....
Kennen jullie me ff helpen met prijzensamenstelling en merken samenstelling... Zodat ik een beld krijg wat hbet gaat kosten en wat ik dan heb....
Wil dr eigenlijk ook nog een flatchscreen bij....
Misschien hebben jullie ook nog wat tips voor van bijv waterkoeling of gewone koeling...

Thnx...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit is een vraag die sowieso door niemand beantwoord zal worden. ten eerste zet je er niet bij wat je eisen en wensen zijn, en naar welke merken je vookeur uit gaat, en te tweede geef je geen budget. Ik kan prima een system voor je samenstellen dat dik over de 10000 euro gaat...maar daar heb je niks aan. Bovendien is er veel te vel verschil tussen merken onderling.
Daarnaast kun je op het www.tweakers.net/pricewatch prima vinden wat alles kost.

Denk dat je verder alleen maar dezelfde reacties zult krijgen......

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Rpvlaar
Ok dan verduidelijk ik het iets....
Ik weet helemaal niks van de merken etc.... (daarom vraag ik jullie)
En mijn budget ligt rond de €1000,-..
Maar dat maakt niet zoveel uit.
Ik wil gewoon eens zien wat de prijs nou is van zo'n systeem... Zelf had ik ook een syteem samengesteld... en kwam ik uit op 1700 euro....
en ik wil graag weten of jullie het goedkoper kunnen en evengoed kwaliteit hebben...

• djlinsen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-01 14:45

djlinsen

Well suffer my pretty warriors

laat dan in iedergeval even zien wat je voor 1700 bijelkaar hebt gevonden, dan kunnen er tenminste gerichte tips gegeven worden, met de vraag zoals je hem nu stelt kan je beter naar de plaatselijke pc boer gaan en daar een pc voor 1000 euri halen.

Are you following me, Are you following me?

• Rpvlaar
Socket A moederborden / Asus A7N8X-E Deluxe, nForce2 Ultra400 (Sound 5.1, 2x G-Lan, Sata-Raid, 1394) : €97,-
AMD Athlon Processors / AMD Athlon 64 3200+ (2,0GHz, 1MB, Boxed) : €281,-
2 x DDR SDRAM geheugen / 512MB PC3200 DDR SDRAM : €146,-
ATi / ATi Radeon 9800 XT 256MB : €387,-
Voedingen / Q-Tec Voeding 450 Watt (2 fans) : €27,-
LCD monitoren 17" / Samsung 172N Zilver 17" TFT : €412,-
Serial ATA harde schijven / Maxtor 250GB (DiamondMax Plus 9 7200rpm, 8MB, SATA) : €219,-

Ik denk dat dit ehm zo'n beetje is die ik samengesteld had weet et niet cker want had ehm nie opgeslagen... Dr zit alleen nog geen behuizing bij...

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dus je wilt voor 1000 euro een 17" tft _en_ een 64bits systeem met SATA..... :/

Veel succes, maar ik denk toch dat je beter wat door kunt sparen. Of uberhaupt je budget hier niet vermelden en aangeven dat het geen hol uitmaakt hoe duur het is, maar dat wordt denk ik niet op prijs gestelt.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het maakt niet uit of je iets te doen hebt of niet; dit gaat niet zo makkelijk. Wil je hier graag hulp hebben, verwachten we ook iets van jou. Inzet is het magische woord; blijkt uit je topicstart dat je veel hebt uitgezocht helpen we je graag.

Het lijkt me duidelijk dat dit geen zin heeft hier. Als je al weet wat je wil, kan je gemakkelijk opzoek gaan naar componenten in jouw prijscategorie en naar reviews. Heb je dan alsnog vragen, kan je die hier natuurlijk stellen. Hier kan je meer te weten komen van onze verwachten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.