Foto openen in een pop-up (html)

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede Tweakers,

Ik wil graag een foto pagina maken.

Ik wil op de "begin pagina" de tumbnails hebben. en als je dan op 1 foto klikt. krijg je hem vergroot te zien in een "pop-up".

ik weet hoe ik een tumbnail moet maken, en ik weet hoe ik een plaatje online moet gooien + op mijn site te zetten.

ik weet alleen niet hoe ik de vergrote foto in een pop-up kan krijgen.

Weet iemand hier de html code voor?

ps.
ik wil dus niet de grotere foto openen in een nieuwe site. maar gewoon in een kleine pop-up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

code:
1
window.open('URL', 'windownaam', 'windowopties');

:?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;)

Zoek eens met Google...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:31

sjaakaq

It might get loud

in een pop up zul je wel altijd een lelijke rand om je plaatje krijgen. Dit kun je oplossen door voor elk plaatje een HTML bestand te maken met al background image je plaatje.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

En als je die foto dan in de popup zet, vergeet niet de popup net iets van 20 px groter te maken dan je foto... want als je simpelweg een .jpg laadt, heeft hij altijd een offset (afstand vanaf linksboven) van ong. 10 pixels aan boven- en linkerkant. Is wel zo mooi dat dan je hele foto in beeld komt, nog mooier is als die witmarge gewoon aan alle kanten zit.

Succes! :)

Goh leo ;) kan ook hè :+

[ Voor 5% gewijzigd door Dark Blue op 13-03-2004 18:11 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leokennis schreef op 13 maart 2004 @ 18:09:
in een pop up zul je wel altijd een lelijke rand om je plaatje krijgen. Dit kun je oplossen door voor elk plaatje een HTML bestand te maken met al background image je plaatje.
lijkt me een beetje overdreven, gewoon html schrijven in je popup lijkt me een beter idee, maar ik denk dat de TS er met google zeker uit moet kunnen komen, en anders zeker met de GoT search, want dit is al heel vaak langsgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

inderdaad, gevalletje zoekwerk :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.