[js] Doorgeven gegevens checkboxes

Pagina: 1
Acties:

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Topicstarter
Het probleem is het volgende:

Ik heb een popscherm, waarin een aantal checkboxes staan (aantal is afhankelijk van het aantal opties in de database).
De 'gechecked' checkboxes moeten vanuit de popup worden doorgegeven naar het scherm waarin ze werden geopend. De waardes moeten in dit scherm worden bewerkt.

Het probleem is ook nog eens dat het formulier op de originele pagina al is ingevuld en deze gegevens moeten dus bewaart blijven.

Heeft iemand misschien een idee, hoe ik deze checkboxen kan doorgeven van de popup naar de originele pagina en daar de gegevens onder elkaar kan neerzetten? (wel of niet in een inputfield)?

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Verwijderd

JavaScript:
1
opener.document.forms[formnaam].elements[inputnaam].value = string-die-je-opbouwt-adh-van-je-checkboxes

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 18:02 ]

• rmfloris
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-11-2024

rmfloris

Kowalski: Kaboeeem??

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 17:52:
JavaScript:
1
opener.document.forms[formnaam].elements[inputnaam].value = string-die-je-opbouwt-adh-van-je-checkboxes
Bedankt voor je code, maar ik ben niet zo heel erg thuis in javascript. Misschien kan je me erbij helpen.

De checkboxen staan in de volgende manier in het popup venster:

<input type=checkbox name=list[] value=1>
<input type=checkbox name=list[] value=2>
<input type=checkbox name=list[] value=3>
etc....

in het originele scherm heb ik dan een input field:
<input type=text name=inputfield size=20>

maar hoe pas ik dan jouw javascript toe? Ik neem aan dat ik er een functie van moet maken en dan aanroepen vanuit het popup scherm zodra ik het formulier daar submit?

Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl

Verwijderd

javascript: www.w3schools.com (javascript en dhtml secties) daar moet je al een eind mee komen
verder idd een functie bakken die al die waarden van je checkboxjes uitleest en er een string van bakt ofzo en die dan met bovenstaande regel in een (hidden) field van je form duwen.