Adobe Premiere 7.0 pro; Tijdversnelling

Pagina: 1
Acties:

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik ben geregeld wat aan het knutselen in premiere 7.0 en wat ik erg gaaf zou vinden is om een fragment in tijd de versnellen.

Ik bedoel dat niet dat de tijd bijv. ipv van 100%, 150% qua snelheid gaat.
MAAR
dat hij op punt A 100% en op punt B 150% en daar tussen versneld. Het gaat dus om de overloop.

Weet iemand of deze optie mogelijk is binnen Premiere 7.0, zelf heb ik het dus nog niet kunnen vinden.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ja, dat is mogelijk.

http://www.fas.nus.edu.sg...20Premiere%20Workshop.pdf

[ Voor 64% gewijzigd door CrashOne op 13-03-2004 17:38 ]

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

nee dat is niet zonder meer mogelijk (afx heeft er een plugin voor)

die tutorial is a) voor premiere 6 en legt b) niet uit hoe je tijdversnelling-versnelling moet doen. Volgens mij kan het niet zonder meer in premiere 6 (er zijn plugins voor, zoek eens op 'twixtor')

Stoer; Marduq

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
bedankt voor de snelle reactie!
ik heb het echter nog niet kunnen vinden in die tutorial.

ze behandelen daar 2 dingen die er iets mee te maken hebben,
namelijk
- changing speed of video clip
dat is wat ik dus niet wil. althans in die zin... niet alleen de speed aanpassen, maar er moet dus een verloop zijn van twee snelheden. Hij moet dus STEEDS sneller of STEEDS langzamer. niet PATS! BOEM! snel.

- motion and disortion
daar beginnen ze idd met keypoints waartussen een effect moet plaatsvinden, het gaat hier dus idd met een verloop. Hier kan ik echter niet met snelheid klooien, maar alleen met: position, scale, rotation en anchor point.

Dus: de combinatie van deze twee opties is wat ik wil. maar helaas beschrijf de tutorial geen optie die dat doet.

toch bedankt!