Toon posts:

[Outlook Express Back Up express] Damaged or not a zip file*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn pc maar weer eens geformatteerd. En ik had naar aanleiding van dit topic: "Outlook express berichten back-up?" mijn Outlook Express berichten ge-backup-ed met Outlook Express Back Up.

Nu heb ik alleen probleem dat als ik het backup bestand wil openen hij zegt:

Damaged or not a zip file

Daarna komt nog een venster met:

Failed to restore backup file, the file might be corrupted

Dit is dus een groot probleem omdat er zeel belangrijke emails inzaten. Ik heb voordat ik het op cd brande ook nog het bestand gevalideerd maar dat was allemaal in orde. Ook werkte een ander bestand op een ander account wel.

Is dit nog op te lossen? Zijn er programma's die beschadigde bestanden kunnen repareren oid?

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:12
Ik denk dat je het niet durft/wilt (waarschijnlijk ook wel een goede reden) maar mocht je het willen dan kan ik ff een kijkje nemen in de source van het bestand en kijken of ik een foutje kan vinden. Maar ik heb alle respect ervoor als je dat niet wilt, gezien het feit je er belangrijke emails in hebt zitten.

Maybe nog iets, je hebt er dus zo'n zelf uitpakbaar bestand van laten maken neem ik aan? Want ik moest het m.b.v. OutLook Express Back up weer terug zetten, of krijg je in het programma zelf de error? Als je het in het programma zelf krijgt voor mij aan jou de vraag: heb je een verschillde versie gebruikt tussen je bestand en het opnieuw openen?

Verder kan ik niets bedenken.

Verwijderd

als het van cd komt is het write protected.
ff dat er af halen en dan moet je het kunnen importeren

Verwijderd

Topicstarter
sn0x0r schreef op 13 maart 2004 @ 22:38:
Ik denk dat je het niet durft/wilt (waarschijnlijk ook wel een goede reden) maar mocht je het willen dan kan ik ff een kijkje nemen in de source van het bestand en kijken of ik een foutje kan vinden. Maar ik heb alle respect ervoor als je dat niet wilt, gezien het feit je er belangrijke emails in hebt zitten.

Maybe nog iets, je hebt er dus zo'n zelf uitpakbaar bestand van laten maken neem ik aan? Want ik moest het m.b.v. OutLook Express Back up weer terug zetten, of krijg je in het programma zelf de error? Als je het in het programma zelf krijgt voor mij aan jou de vraag: heb je een verschillde versie gebruikt tussen je bestand en het opnieuw openen?

Verder kan ik niets bedenken.
Oh super dat je dat eventueel zou willen doen. Probleem is alleen dat het een bestand van 60 mb is... Dan zou ik het naar je moeten opsturen op cd ofzo, dan moet en we verder even contact opnemen. :)

Ik heb in Outlook Express Backup v6.5 zo'n bestand laten maken (.boe) en na de format wou ik dat bestand ook met Outlook Express Backup v6.5 terugzetten maar toen gaf hij de bovenstaande errors aan.

Ik had ook nog 2 back up's van 2 andere accounts en die werkten wel.
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 22:42:
als het van cd komt is het write protected.
ff dat er af halen en dan moet je het kunnen importeren
Het werkte bij 2 andere accounts wel en die kwamen ook van cd, dus dat kan het ook niet zijn.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:49
Tip voor volgende keer: sla het op als exe file, dat is namenlijk ook mogelijk met dat progsel :). Dat hoef je dat programma ook niet te installeren bij het terugzetten van de e-mails.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:24
nog een tip voor de volgende x

C:\Documents and Settings\Devian\Local Settings\Application Data\Identities\{A2D2F629-4C0D-4E2D-B0EE-8F9FAE12D59D}\Microsoft\Outlook Express

iig dat isd e map bij mij.. in die map zitten al je mail berichten.. als je die map gewoon opslaat en later in outlook express voor importeren kiest en die map(die je opgeslagen hebt ergens) selecteerd zet tie ook alle mail netjes terug

https://wren.co/join/Devian

• sn0x0r
Hmz, en je kan het niet ergens op een ftp donderen ofzo? Ik heb er zelf 1 met unlimited schijfruimte, dus als je wilt kan ik je daar ff acces toe geven. Ik geef je iig geen garantie he! Bedenk dat dus wel. En wat iemand anders ook al zei, maak er de volgende x een .exe van, dan heb je het programma niet eens nodig :).

Verwijderd

Topicstarter
PcFer schreef op 14 maart 2004 @ 18:33:
Tip voor volgende keer: sla het op als exe file, dat is namenlijk ook mogelijk met dat progsel :). Dat hoef je dat programma ook niet te installeren bij het terugzetten van de e-mails.
Het gaat me niet om de volgende keer, het gaat om nu ;)

@sn0x0r:
Maar ik heb wel een ftp ja waar ik het opzet. Ik mail je dan wel even als hij erop staat. >:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
De extra vraag van Andina verwijder ik omdat het een ander probleem bleek. Ze verzocht me ze te verplaatsen, maar dan zou het dialoog wat vreemd gaan lopen :P
Ondertussen pas ik de titel van dit topic even aan -> probleem is niet echt een duidelijke probleemomschrijving ;)

Links die kunnen helpen voor anderen met OE backups:
http://www.oehelp.com/DBXtract/Default.aspx
Verwijderd in "Outlook Express 6 incomp. met dbxfiles u..."

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 14-03-2004 20:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
@sn0x0r:

Check your mail. ;)

Hoop dat het lukt!

• sn0x0r
Hmz, ik heb wel wat gekke bitje's gevonden die denk ik verkeerd staan, maar ik kan absoluut niet kieken waar die in hemelsnaam wel moeten, maar ik kan er ook niets uithalen, want ik ken de compressie niet. Als ik dat moet gaan decrypten dan ben ik denk ik volgend jaar nog bezig :P. Maar ik blijf nog wel ff verder zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
En al wat gevonden? Of weet iemand een andere oplossing?
Pagina: 1