Toon posts:

[Win2k3] Alchohol 120% geinstalleerd, I/O Device error!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb windows 2003 draaien en wou even een image maken. Heb alcohol 120% geinstalleerd en het werkte allemaal perfect. Toen wou ik iets branden maar hij kon dus mijn brander niet benaderen.
Ik zoeken en kwam erachter dat mijn brander (BTC BCE1610IM) niet ondersteund wordt door Alchohol |:( Ok leuk, kom ik wat laat achter maar ik zou nu toch wel graag weer zien dat mijn brandertje het weer doet.

Heb register al gecleand.
Heb de brander al verwijderd ( en weer geinstalleerd)
Heb Via controller al verwijderd (en weer geinstalleerd)

Ligt het aan windows 2003? of aan een instelling van alcohol dat ik iets over het hoofd heb gezien?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Alcohol 120% onder windows 2003 heb ik ook een keer geprobeerd, gaf echter meteen problemen, ik kon mijn RAID-array niet meer benaderen, daemon tools deed niets meer en Alcohol 120% zelf deed ook niets...

Ik neem aan dat je Alcohol ook al gedeinstalleerd hebt? (zeg je niets over...)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik gedaan, meteen. Daarna Daemon geinstalleerd maar inderdaad zelfde resultaat (niks dus )!!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee hoe je van I/O error afkomt??

Verwijderd

Topicstarter
En wat heb je er toen aan gedaan dan?

Verwijderd

Topicstarter
XanderH schreef op 13 maart 2004 @ 16:42:
Alcohol 120% onder windows 2003 heb ik ook een keer geprobeerd, gaf echter meteen problemen, ik kon mijn RAID-array niet meer benaderen, daemon tools deed niets meer en Alcohol 120% zelf deed ook niets...

Ik neem aan dat je Alcohol ook al gedeinstalleerd hebt? (zeg je niets over...)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Wat we ook duidelijk niet op prijs stellen:
* Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.

Ik zou trouwens eerst eens kijken of Alcohol 120% nog gare dingen als een Patin-Couffin Engine of ASPI drivers installeerd, die dan deïnstalleren, en desnoods gewoon even Adaptec ASPI layers erop gooien... Een reïnstall van je normale brandprogramma kan ook weleens helpen.

edit:

Wat ik eraan gedaan heb? Win2k3 reinstall ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Xander op 13-03-2004 17:15 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Im sorry :' ( maar win2k3 re-install ok das niet echt mijn bedoeling :) ik ga je opties uit proberen en hou je op de hoogte in iedergeval bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 2003 eropnieuw op gegooid maar ook dat helpt niet!!:? Moet ik ik in de BIOS kijken??

Het gaat om de volgende fout : cannot preform this action because of an I/O device error

Heb het alleen bij mijn brander ( BTC BCE1610IM)

Verdere gegevens :
Pagina: 1