Toon posts:

[CSS] : afbeelding springt uit kader

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een website gemaakt voor school. maar als ik deze in opera bekijk dan springen de afbeeldinven van W3C uit de kader en op macintosch is het in bijna elke browser.

iemand een oplossing

http://webdesign.rega.be/~0300929/index.html
http://webdesign.rega.be/~0300929/stijlblad.css

• WillyF
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-04-2024
probeer eens in stijlblad het volgende toe te voegen:
code:
1
2
3
img {
    border: 0px;
}

The trouble of being a troubleshooter is when trouble starts to shoot back

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ze springen toch niet uit het kader? Ik zie gewoon een border om een plaatje met wat transparantie.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
hier springen er uit in opera en op een macintosch in bijna elke browser

Verwijderd

In Opera:

Version 7.23
Build 3227
Platform Win32
System Windows XP

Doet hij het perfect hoor

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

hier doet ie het ook perfect hoor :*) (IE6)

Verwijderd

Die kerel zegt toch dat hij het niet in OPERA doet, dat hij het in IE6 wel doet lijkt me dan logisch ;)

Verwijderd

Topicstarter
op een macintosch onder elke browser dus het springt er uit nu nog een oplossing vinden :)

Verwijderd

Ik heb zo'n gevoel dat als je je site beter structureerd het wel goed zal komen, met die browsers. Momenteel zit het vol van de fouten.
code:
1
<p class="rubriek">Welkom bij Alarms Radio Systems</p><br />
Ik zal maar niet inhoudelijk reageren, maar dit lijkt me een kop, nietwaar? Daar heb je dus H1 voor. Daarnaast is een BR totaal niet nodig. 'margin-bottom' werkt ook. Het menu is ook op een rare manier opgebouwd, vol met BR elementen die er niet horen. Nog iets raars:
code:
1
<p class="image">[img]"images/home.jpg"[/img]</p>
Dat is toch geen inhoud voor het ALT attribuut?! Wat staat er op het plaatje? Juist, "ARS.", wat zou dan een goede tekst zijn? Ik denk trouwens dat je voor deze ook beter een header element kunt gebruiken i.p.v. een P met een CLASS.

Ook bij de producten, daar heb je toch geen tabel voor nodig? En als dat wel zo is, gebruik dan tenminste TH voor een kopje, i.p.v. een CLASS.
Pagina: 1