[MS Wireless Desktop] Last van mijn buurman

Pagina: 1
Acties:

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/italy/stampa/Galleriaimg/tastiere/sophisticated/WirelessOpticalDeskPro2.jpg

Ik heb een wireless desktop pro van MS en die bevalt me prima. Goed bereik vooral.

Maar nu is dat bereik toch een probleem aan het worden. Ik woon in een studentenflat en mijn buurman die 2 kamers (2 muren ertussen) verderop woont heeft hetzelfde setje aangeschaft.

Onlangs begon mijn muis te bewegen en te scrollen, zelfs dat zonder batterijen. :) Bleek dat hij net nieuwe batterijen had gekocht. Ben even met zijn muis naar mn kamer gegaan, en inderdaad: dat was m.

Vervolgens eventjes bij hem op het knopje van het "ontvangst-station" gedrukt en daarna op het knopje van zijn muis, zodat ze elkaar opnieuw "vinden" en sindsdien geen last meer.

Betekent dit nu dat ik een grote kans heb dat anderen in mijn flat kunnen zien wat ik typ enzo? Want dat lijkt me niet zo tof... :+

Of is dat wel ge-encrypt?

[ Voor 9% gewijzigd door cornelixnootje1 op 13-03-2004 15:10 . Reden: plaatje toegevoegd ]

Verwijderd

als ze hetzelfde toetsenbord en ontvanger hebben niet.

overstappen maar weer op de conventionele toetsenborden, met snoer dus.

Verwijderd

wel vreemd eigenlijk, ik hou regelmatig lan partyes met wat vrienden, en dr zijn meerdere met zelfde toetsenbord, nooit last van gehad eigenlijk.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
volgens mij was er een poos terug ook een artikel over op t.net, ik zal ff zoeken.

deze bedoelde ik:
nieuws: Privacyproblemen met draadloos HP-toetsenbord

en deze:
nieuws: Nieuwe Logitech Cordless Desktop Optical set

[ Voor 55% gewijzigd door Magic op 13-03-2004 16:30 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Logitech heeft van die software waarmee je je toetsenbord-signalen kunt encrypten... Voor een muis maakt het niet zoveel uit, daar kun je toch niets mee...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn