Ik krijg binnenkort een Nokia 3210 voor 99,- met 50 piek beltegoed, alleen is het wel van Dutchtone. Nou crack ik die simlock eraf (als ie erop zit) en zet ik een Libertel sim-kaart erin, maar ik zit nu wel met een geregistreerde sim-kaart met 50 piek beltegoed. Ik vind het zwaar irritant om 2 telefoonnummers te hebben en ik wil die sim-kaart liever niet verkopen, aangezien ie helemaal op mijn naam geregistreerd staat enzo. Hoe kan ik TOCH gebruikmaken van die 50 piek beltegoed, zonder dat iedereen naar het verkeerde (dus het Dutchtone) nummer belt? Ik zat zelf te denken aan het op te SMS-en, maar misschien dat jullie een intelligentere oplossing hebben?
Verwijderd
Bij het sms-en zien ze je nummer ook...
Misschien dat je alleen onbekenden met deze kaart kunt bellen? Hij is immers een jaar geldig, of niet?
Misschien dat je alleen onbekenden met deze kaart kunt bellen? Hij is immers een jaar geldig, of niet?
Verwijderd
A) wat moet je nou met zo'n antwoord?Op vrijdag 15 december 2000 22:41 schreef normal888 het volgende:
wat moet je nou met een 3210.......:Z:r :Z:r :Z:r :Z:r :Z:r :Z:r :Z:r :Z:r
Maar een prepay kaart staat toch niet op je naam geregistreerd? Gooi die kaart gewoon weg dan heb je een nieuw goed telefoontje voor 150 piek best netjes d8 ik zo
Verwijderd
ik zou zeggen gebruik eerst die prepaykaart sms al je maten dat nummer door voor tijdelijk, lul de rest vol en crack daarna pas de hap.Of verkoop die kaart , dat merkt toch geen hond als een ander hem leeglult,
die computer zit echt niet te luisteren wie er zit te kletsen, toch?Snap trouwens niet dat je Libertel neemt, is toch wel prijzig?
good luck
die computer zit echt niet te luisteren wie er zit te kletsen, toch?Snap trouwens niet dat je Libertel neemt, is toch wel prijzig?
good luck
Koop gewoon die libertel kaart, maar je phone simlock vrij en dou die libertel erin Zorg dat je optie Eigennummer zenden op standaart (= netwerk instellign staat. ) bel dan met dutchtone dat je je nummer niet mee wilt zenden. En laat hem met libertel wel mee zenden.
(je kan dit ook telekens in menu aan en uit zetten...)
Als je dan ff wilt bellen, doe je die Dutchtone er ff in niemand die merkt dat je met een ander nummer belt...
(je kan dit ook telekens in menu aan en uit zetten...)
Als je dan ff wilt bellen, doe je die Dutchtone er ff in niemand die merkt dat je met een ander nummer belt...
En, weet je al hoe je 'm gaat unlocken? Het is wel een 5.36 of hoger sw versie, in dit geval is het niet zo 1-2-3 softwarematig te unlocken hoor!
20*350ZO45°
Ten eerste: wat ik met een 3210 moet? Ik heb geen telefoon en een 3210 voor 50 piek (LEGAAL!) lijkt me een goede deal.
Ten tweede: ik HEB die sim-kaart al van Libertel, die had mn broer nog over, dus daarom kies ik liever voor Libertel dan voor Dutchtone.
Ik denk idd dat ik gewoon daar de nummerherkenning uitzet bij die van Dutchtone. Wel irritant om steeds van simkaart te veranderen, maarja... het is maar voor 50 piek, dus...
Ennuh, nog ff over die simlock eraf halen. Ik heb zo'n kabel, ik weet dat als je een nieuwere versie hebt, het nog niet kan om die simlock eraf te halen. Ik neem toch echter wel aan dat over een bepaalde tijd (misschien dat jullie dat weten) er ook een crack is voor deze nieuwere versie? Als dat niet het geval is, dan is het toch maar Dutchtone
Ten tweede: ik HEB die sim-kaart al van Libertel, die had mn broer nog over, dus daarom kies ik liever voor Libertel dan voor Dutchtone.
Ik denk idd dat ik gewoon daar de nummerherkenning uitzet bij die van Dutchtone. Wel irritant om steeds van simkaart te veranderen, maarja... het is maar voor 50 piek, dus...
Ennuh, nog ff over die simlock eraf halen. Ik heb zo'n kabel, ik weet dat als je een nieuwere versie hebt, het nog niet kan om die simlock eraf te halen. Ik neem toch echter wel aan dat over een bepaalde tijd (misschien dat jullie dat weten) er ook een crack is voor deze nieuwere versie? Als dat niet het geval is, dan is het toch maar Dutchtone
Verwijderd
Waar koop/krijg je die voor dat geld?Op vrijdag 15 december 2000 20:44 schreef DYEWiTNEZ het volgende:
Ik krijg binnenkort een Nokia 3210 voor 99,- met 50 piek beltegoed.
Greetz,
ik weet dat als je een nieuwere versie hebt, het nog niet kan om die simlock eraf te halen.
20*350ZO45°
Verwijderd
Een maat van mij heeft hem ok uit het CJB-magazine besteld, en hij vroeg zich af wat de levertijd was. Iemand?
Het grappige is nou....heb ik dat zelfde toestel een paar maanden terug voor 300 gekocht en ook van Dutchtone
Het grappige is nou....heb ik dat zelfde toestel een paar maanden terug voor 300 gekocht en ook van Dutchtone
Precies, gewoon de bon achterin (laatste bladzijde) het CJP Magazine uitknippen, invullen en opplakken (hoorde ik ook maar via via). Ennuh, wie weet nou hoe/wanneer ik die simlock eraf kan halen? Ik heb eigenlijk geen zin in een Dutchtone abbo...
Je kan 'm er nu al afhalen (hardwarematig), dus wel met je torx en andere gamma rotzooi gaan werken.Ennuh, wie weet nou hoe/wanneer ik die simlock eraf kan halen? Ik heb eigenlijk geen zin in een Dutchtone abbo...
20*350ZO45°
2 nummers is niet erg, je geeft iemand je ene nummer, en zodra je je sim verwissel schakel je door naar je andere nummer.
Verwijderd
leuk joh doorschakelen
maar dan moet JIJ dus wel telefoonkosten van de 1ne naar de andere betalen dus das niet zo slim
maar dan moet JIJ dus wel telefoonkosten van de 1ne naar de andere betalen dus das niet zo slim
Pagina: 1