Toon posts:

Kan op een aantal pagina's niet komen.

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan op een paar pagina's niet komen neem Marktplaats.nl geeft een time-out als ik er naar ping. Zo kan ik ook niet op yahoo mail komen alleen via een omweg via yahoo.de. Ik maak gebruik van wanadoo broadband premium. Met het besturings sytseem win xp. Zijn er andere mensen ook met deze problemen.

Verwijderd

http://www.Marktplaats.nl > Doet het prima hier met Wanadoo Broadband.

Check je DNS, Proxy en MTU-size instellingen eens en doe een tracert bij de probleemsites.

Search: sommige sites (doen het niet) al bekeken?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 14:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak gebruik van DHCP.

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-11 01:05

Verwijderd

Topicstarter
Klopt allemaal

Verwijderd

[oeps]

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2004 15:25 ]

Verwijderd

probeer eens www.marktplaats.com ipv www.marktplaats.nl

werkt dat wel?

Verwijderd

Op m'n werk ook een tijdje geweest (kon niet meer op o.a. tweakers komen :X ) Na heel veel zeuren van Wanadoo gehoord dat ze nieuwe IP adressen toekennen aan hun klanten die nog niet overal geregistreerd staan en daarom soms niet goed worden doorverwezen. Raar verhaal allemaal, maar als je je modem een aantal keer reset en het eerste gedeelte van je IP anders is kan je weer op alle sites (wij hadden toen een IP die begon met 81 dacht ik).

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Hier in België vroeger ook eens gehad met wanadoo, zelfde soort probs, lag aan ip's in de 80.*.*.* of 81.*.*.* (weet niet meer precies welke range)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf me oude win 98 systeem er aan gezet en precies het zelfde probleem dus het zal aan de ip liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 15:30:
Op m'n werk ook een tijdje geweest (kon niet meer op o.a. tweakers komen :X ) Na heel veel zeuren van Wanadoo gehoord dat ze nieuwe IP adressen toekennen aan hun klanten die nog niet overal geregistreerd staan en daarom soms niet goed worden doorverwezen. Raar verhaal allemaal, maar als je je modem een aantal keer reset en het eerste gedeelte van je IP anders is kan je weer op alle sites (wij hadden toen een IP die begon met 81 dacht ik).
Volgens mij zit ik er met DHCP ip adres vast aan me En ik zit in de 81 range. Dus dan heb ik een groot probleem..

Verwijderd

Wanadoo werkt volgens mij met variabele IP's. Je stekker (power) uit je modem trekken en er 10 sec. later weer in doen zou je een nieuw IP moeten geven. Als deze weer met 81 begint opnieuw proberen tot dat je een goed IP nummer hebt.
Ik vind 't schandalig dat Wanadoo een halfgaar product aan haar klanten durft te leveren! Bel de helpdesk eens en zeg ze dat je voor een half werkend product ook maar de helft van 't geld over hebt. Je bent een contract met ze aangegaan die ze verplicht een volledig product/dienst te leveren dus daar mag je ze gerust aan houden.
Pagina: 1