Toon posts:

BIOS Overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik ben best nieuw hier maar, ik zou graag willen weten hoe ik mijn Intel pentium 1.2GHZ kan overclocken in BIOS, ..

Heb al van alles geprobeerd met tweak prog's, maar daar word ie nouwelijks sneller van ..

Weet iemand hoe dit moet?! :)

gegroet ..

Verwijderd

Heb je al de search gebruikt. Of in de vele topics hierover??

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:20

Haan

dotnetter

LOL, ik kreeg even andere ideeën bij de topic-titel.
Maar een pentium overclocken kan alleen daar het verhogen van de fsb, dat moet in het bios zijn te vinden. Tenzij je een brak bios hebt waar het niet instaat, dan heb je pech gehad eigenlijk :|

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar zat ik ook al aan te denken, bestaat er niet zoiets als een BIOS prompt o.i.d. maby dat het daar in zou kunnen lukken .. En hoe kom ik in dat deel van m'n BIOS, want daar kom ik steeds niet bij .. Wat moet ik daar precies doen .. :)

Verwijderd

Ik neem aan daat je wel weet hoe je in je bios komt.....

Verwijderd

Topicstarter
Yep, maar dan doet het raar, kan niet verder .. :'(

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-01 22:41
raar?

raar... ok google maar fff op "raar + bios" en daar vind je vast wel je antwoord

fff serius, aan "raar" hebben we dus niet zo veel. iets gedetaileerder graag

[ Voor 82% gewijzigd door Countess op 13-03-2004 13:51 ]

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

En wat doet "het"raar dan?

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ff je geheugen wat langzamer zetten, dan kan je fsb wel weer omhoog

Verwijderd

Even een tip, geef wat duidelijke info over wat wel en niet werkt en omschrijf alles zo precies mogelijk. "Het doet raar" is niet echt duidelijk.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

DrMulti, gebruik eerst eens de search op 'bios overclocken' en verdiep je eens wat meer in de basics van het overclocken door de DOC faq bovenaan dit subforum te lezen. Want uit je topicstart blijkt dat je nog erg weinig erin hebt verdiept, iets wat wel nodig is voordat je begint met overclocken. Ook kennis van je hardware is absoluut belangrijk. Succes :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.