|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Wat werkt er dan niet meer, geeft hij 0kB/s verkeer aan?
Heb je dumeter misschien ingesteld slechts naar 1 NIC te luisteren en is dit misschien de verkeerde NIC?
Heb je dumeter misschien ingesteld slechts naar 1 NIC te luisteren en is dit misschien de verkeerde NIC?
Idd: hij geeft aan dat er 0Kb/s verkeer is en het totaal is ook 0, terwijl ik wel degelijk verkeer genereer.
De instelling:

Uiteraard heb ik dat vinkje bij 'Interne loopback ...' uit- en aangevinkt, maar dat maakt allemaal niets uit.
De instelling:

Uiteraard heb ik dat vinkje bij 'Interne loopback ...' uit- en aangevinkt, maar dat maakt allemaal niets uit.
Je eigen netwerkkaart staat er nog ineens bij. logisch dat hij het ook niet doet... probeer je netwerkkaart eens te instaleren
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Mijn netwerk werkt gewoon goed, waarom zou ik mijn netwerkkaart dan opnieuw moeten installeren?
Iemand enig idee hoe ik mijn netwerkkaart weer in WinBar kan krijgen?
(Opnieuw installen is overigens geen optie; daar zit iets te veel risico aan vast op deze PC (ivm standby-diensten moet deze PC altijd werken; opnieuw installeren van kritische componenten durf ik daarom niet aan).)
(Opnieuw installen is overigens geen optie; daar zit iets te veel risico aan vast op deze PC (ivm standby-diensten moet deze PC altijd werken; opnieuw installeren van kritische componenten durf ik daarom niet aan).)
Ik ontdek zojuist dat de DU-meter het wel goed doet als ik via VPN op mijn werk in ben gelogd ... 
Op de site van WinBar wordt overigens vermeld dat dit een probleem in mijn windows moet zijn; iemand enig idee waar ik ongeveer kan zoeken?
Op de site van WinBar wordt overigens vermeld dat dit een probleem in mijn windows moet zijn; iemand enig idee waar ik ongeveer kan zoeken?
Heb ik ook een keer gehad... keertje rebooten, toen was het weer normaal.
Knowing others is to be clever.
Knowing yourself is to be enlightened.
Overcoming others requires force.
Overcoming yourself requires strength.
Mijn PC is al tig keer herstart, maar dat lost het probleem helaas niet op.
Pagina: 1