[xbox] hoe gekopieerde muziek CD laden?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 10:07

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Ik wil graag een gekopieerde muziek CD afspelen op mijn niet-gemodde Xbox, maar dat gaat niet. Is er misschien een manier buiten modden om dat voor elkaar te krijgen?

Verwijderd

Werkt het origineel wel? Ik neem aan dat je dat hebt, anders kunnen we je niet helpen. Eigenlijk is dit ook geen Spielerij - Problemen & Vragen materiaal, maar meer iets voor Audio, Video & HiFi Forum. In afwachtig van jouw antwoord of het origineel wel werkt, hou ik het nog even hier.

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nope gaat niet werken, 99% van de DVD-spelers die in de Xbox zit eten geen CD-R's. Waarschijnlijk gaat een CD-RW wel werken :)

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 10:07

AMD

Life is short. Play more

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 maart 2004 @ 12:52:
Werkt het origineel wel? Ik neem aan dat je dat hebt, anders kunnen we je niet helpen. Eigenlijk is dit ook geen Spielerij - Problemen & Vragen materiaal, maar meer iets voor Audio, Video & HiFi Forum. In afwachtig van jouw antwoord of het origineel wel werkt, hou ik het nog even hier.
Dat is het dus juist. Originele CD doet het wel en de gekopieerde niet.
Ik lees net dat het er aan ligt dat hij geen CD-R leest.

Verwijderd

Bouw een pc dvd speler in :) dan ben je van het probleem af.
Alleen kun je dan geen original xbox games meer inladen volgens mij.

Verwijderd

Er zal vast wel een oplossing voor zijn. Maar helaas is het modden van consoles een te grijs gebied qua wet en is GoT ook niet de plek om zoiets te bespreken. Met Google en andere hulpmiddelen is er genoeg te vinden over het aanpassen van je Xbox.

Mocht je geen zin om de boel te verbouwen, dan ben ik bang dat er geen oplossing bestaat. Je kan/wil immers niets aan de software/hardware veranderen.

Deze doe ik dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.