Probleem met hyperlink outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• schuit24
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Goede dag,
Ik heb even een vraagje waar zit het probleem in outlook, dat als je een hyper link in een mailtje heb dat hij die niet direct wil door linken. Het kajn alleen als ik de link copyeer en dan hem in internet explorer plak.
Iemand tips?
Mvg
Freel

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

AquaPlex - je topic voldoet niet helemaal aan de richtlijnen zoals we die graag zien op GoT :)

Je topic schiet namelijk tekort op de volgende onderdelen:
  • Je topic titel voldoet niet aan de Windows Operated Systems Policy - er staat namelijk geen OS in je topic titel. Als je echter de Windows Operated Systems Policy had gelezen - had je gezien dat vragen over Outlook of Internet Explorer niet hier thuis horen.
  • In je topic ontbreekt eigenlijk wat er gebeurt als je wel er op clickt. Gebeurt er niets? Opent de pagina niet goed?
  • dan als laatste - ontbreekt een beetje wat je zelf al gedaan hebt om dit probleem op te lossen. Vergelijkbare problemen zoals die van jou zijn de laatste tijd al een paar keer voorgekomen - ik kan me dan ook niet voorstellen dat je daar over heen hebt gekeken toen je zocht
Al met al ga ik je topic dus sluiten - kijk even ofdat het uitvoeren van "start -> run -> regsvr32 urlmon.dll" je probleem niet oplost - zo niet, open dan even een nieuw topic wat wel voldoet aan de eisen :)

Dit topic is gesloten.