Toon posts:

Pinnacle Studio 9 - geen achtergrond geluid op dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag met betrekking tot Studio 9. Ik had een project gemaakt en wil deze op een dvd branden.

Ik heb een aantal muzieknummers (mp3) in het achtergrond geluidspoor geplaatst. En bij een aantal scenes het gewonen geluid helemaal terug naar 0 gedraaid.

Echter als ik het de dvd heb aangemaakt op de harddisk en speel deze af via PowerDVD hoor ik nog steeds het oude geluid (van de originele opname's) en geen achtergrond geluid.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Dank alvast
Koets

Verwijderd

Je doet helemaal niets fout.

Het probleem is een fout in de software Studio 9 van Pinnacle.
Op de site van Pinnacle is dit al onderkend en ook al een patch beschikbaar voor geregistreerde gebruikers.

Zie verder dus de site van Pinnacle zelf.

Heb de patch (nadat ik hetzelfde probleem had) geinstalleerd en het probleem is daarmee verholpen. (nu alle andere kleine tekortkomingen van Studio 9 nog.....)

Succes !!!

Verwijderd

Topicstarter
Welke patch is dat want ik 9.04 draaien, zag dat er ook een beta uit was maar ja beta he...

Verwijderd

Het is inderdaad de BETA 9.0.8.5.

Ook ik was even huiverig voor een BETA, maar ja..........nu zette hij de achtergrondmuziek er zeker niet op.........en volgens bronnen zou dit moeten helpen.

En idd het werkt.............

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Misschien niet helemaal in het juiste topic, maar ik vond het een beetje overdreven om speciaal hiervoor een nieuw topic te open...
Ik zit met zowel Studio 8 als met de daarna aangeschafte Studio 9 met het probleem dat ik, als ik een filmpje inlees, het geluid wel hoor op de PC tijdens opname van analoge banden, maar als ik vervolgens monteer is het geluidspoor gewoon helemaal leeg.
Ik hoor dus duidelijk het geluid, maar krijg het niet in het Pinnacle pakket ingelezen.
Enig idee wat hier fout kan gaan? Als ik een andere bron kies (ik lees analoog in via de TV-tuner van mijn 9800SE AIW), hoor ik het geluid meteen al niet, ook niet tijdens het inlezen.