Ik ben voor m'n studie en hobbies nogal vaak programmaatjes aan het uit testen. Nadeel is dat als je deze weghaalt je altijd nog een hoop rotzooi (dll's, registervermeldingen enzo) overhoud. Je kunt die wel met bepaalde programma's reduceren, maar feit blijft dat na twee maanden mijn windows xp aanzienlijk trager loopt en er ook alweer een hoop spyware en andere rotzooi opzit die zichzelf hardnekkig in je systeem nestelt. Ik ben het zat dat ik dan weer een halve dag kwijt ben voor een herinstallatie en alle drivers e.d. weer aan de praat moet krijgen.
Is er een makkelijke manier om van een clean installatie een volledige backup te maken (liefst gewoon mijn c:\ partitie) zodat deze in een paar minuten mijn hele windowspartitie overschrijft?
Mijn documenten heb ik op de d:\ partitie staan dus das geen probleem. Alleen de mailtjes van outlook express zou ik dan eerst even moeten exporteren.
Is er een makkelijke manier om van een clean installatie een volledige backup te maken (liefst gewoon mijn c:\ partitie) zodat deze in een paar minuten mijn hele windowspartitie overschrijft?
Mijn documenten heb ik op de d:\ partitie staan dus das geen probleem. Alleen de mailtjes van outlook express zou ik dan eerst even moeten exporteren.