AsusV7700 pure/Voodo5/Ati Radeon 32MB ??

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:24
Gewoon een simpele vraag:

Welke van de drie....

Prijzen zijn ongeveer gelijk. Speel UT, Q3, RA2, TOCA2, GP3...

Mijn systeem:

PIII 700@903
MSI 6309
256MB 133mhz
TNT 32 M64 (miskoop ja...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AsusV7700 Pure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

wil je fsaa -> voodoo
Hoge resoluties @ 32 bit -> Radeon
Snel en de hoogste FPS -> GF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de spellen die je noemt denk ik dat je er verstandig aan doet om een V5 5500 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 december 2000 22:41 schreef Slashhead het volgende:
Gezien de spellen die je noemt denk ik dat je er verstandig aan doet om een V5 5500 aan te schaffen.
lariekoek...gewoon een geforce2 GTS, of beter een PRO of nog beter een ULTRA...kan een voodoo5 kaartje niet echt tegenop *D

mits mensen ut nog nie weten:

....dag 3dfx...dag concurrentie...they already won the battle, now they also won the war

zie: http://www.nvidia.com/Home.nsf/nvidianews1.html

:) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal blij....man wat ben jij een sukkel.

Gewoon een beetje staan gravedancen terwijl er hierdoor misschien wel voor gamers HELE goede technologie verloren gaat.

Mijn Voodoo5 werkt nog altijd stabieler dan de GF2 GTS, is bijna net zo snel en heeft FSAA kwaliteit waarvan zelfs mijn vriend (GF2 bezitter) z'n mond openviel.

Gelukkig beseffen zelfs de meeste diehard nVidia-supporters dit alles, en zijn er maar weinigen die hier (overname 3dfx) niet sceptisch tegenover staan.

Serieus, als een beetje gamer die alles heeft geprobeerd zou je beter moeten weten, en ik zie voor het komende jaar niet in dat nVidia haar chipsets - die al bijna klaar zijn - nog gaat veranderen.

Wat er WEL gaat gebeuren weet niemand, maar ik weet ZEKER dat er een groot deel van de stabiliteit en compatibility verloren gaat in de eerste 1-2 jaar dat er geen Voodoo-kaarten meer op de markt zijn.

Daarom hoop ik toch stiekem dat 3dfx, onder de naam van nVidia, vooral in het begin, gewoon nog een typische 3dfx-lijn aan kaarten uit mag/kan brengen, al dan niet met nVidia-technologie erbij geïntegreerd. Of een andere vorm hiervan, aangezien ik 3dfx's manier van FSAA, hun stabiliteit en compatibility, en ALTIJD geweldige driver releases niet kan missen, als gamer die gewoon lekker een spel wil spelen zonder al teveel gedoe. (enige bug OOIT was op V3 in SS2, en ik heb V2, V3 en V5 gehad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
ALs ik het zo hoor is de Voodoo5 misschien toch niet zo'n slechte keus. Ik vraag me alleen af of ik dan nog extra voeding nodig heb. Ik heb gewoon een nog een standaard voeding en best veel hardware:

MSI 6309 mobo
PIII 700@903 1.85V
CD-ROM 52-speed
HP 8100 CD-Writer
Quantum 6 GB HD
ISDN-kaart
3com ethernetkaart
AWE 64 Soundblaster

Nu weet ik dat de laatste drie niet veel uitmaken voor de power.

Ik zag de Voodoo5 ook al met een externe power-adapter. Is dit altijd zo of niet...?

Iedereen in ieder geval al bedankt voor de reacties.... misschien nog andere.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voodoo 5 zuigt echt ONTZETTEND HARD, neem gewoon de geforce... ook betere driver ondersteuning, en stabieler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel ff realiseren dat eeb voodoo5 ontzettend groot is kwa afmetingen.
dus met een kleine kast heb je kans dat hij er niet inpast.
ik zou trouwens voor de gf2 gaan.
ik ga zelf een asus v7700 deluxe kopen.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Waarom zeggen gasten die voor de Geforce gaan altijd, hij roelt dus kopen en waarom geven de mensen die een andere kaart aanbevelen wel wat redenen :?

Omdat die gasten met een Geforce de meute volgen en niet goed hebben nagedacht over hun aankoop :?

En de 3df bracht volgens mij vaker officiele drivers uit dan nVidia (en nog met echt vernieuwende dingen ook zoals nu die HSR drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 10:43 schreef hjs het volgende:
Waarom zeggen gasten die voor de Geforce gaan altijd, hij roelt dus kopen en waarom geven de mensen die een andere kaart aanbevelen wel wat redenen :?

Omdat die gasten met een Geforce de meute volgen en niet goed hebben nagedacht over hun aankoop :?

En de 3df bracht volgens mij vaker officiele drivers uit dan nVidia (en nog met echt vernieuwende dingen ook zoals nu die HSR drivers)
niet nagedacht??? wees nou gewoon es eerlijk...wat is de snelste chip? nvidia. punt uit: en IK ga voor snelheid. ik sta trouwens niet te gravedancen op 3dfx maar wat heeft 3dfx nou gebracht ut afgelopen jaar? de enige die continu druk bezig is/was met verbetering & dit ook DAADWERKELIJK lukte was nvidia NIET 3dfx...

alleenheerschappij is nooit goed voor de consument...maar het kan ook goed uitpakken

ik snap werkelijk niet dat er gezegd wordt dat mensen die een geforce kaart hebben met de massa meelopen...die kaart is gewoon goed & snel (afhankelijk van welke geforce uiteraard); trouwens HEEL VEEL is afhankelijk van je andere hardware, vnl. mobo om te zien welke kaart ut beste draait.

als je ut positief bekijkt kan het werkelijk ook ongelooflijk GOED uitpakken voor de consument...de krachten van 3dfx & nvidia gebundeld & ik denk niet dat nvidvia ff wat miljoentjes neerlegd alleen om de concurrentie uit te schakelen (waarschijnlijk komt hier wel wat commentaar op) en vervolgens niets te doen met de technologie. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaeton
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 18:15
snelheid is leuk maar na een bepaalde framerate zie je het verschil toch niet meer.
dan heb ik na die framerate toch liever een mooier beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok DAAR gaan we weer

Al die gasten die zeggen dat "GeForce roelt" en er verder niet bij nadenken zouden dit eens moeten lezen:

Ik heb een tip: laat je eerst eens goed informeren.

Mijn vriend en ik hebben beiden een athlon 900 en hij heeft een GF2 en ik heb een V5.
Tijd voor een vergelijking dus, dachten we.

Ik heb voor mijn V5 de nieuwste drivers, en hij voor de GeForce 2 de detonator 6.31, en we hebben een resolutie van 1024x768 gepakt om mee te vergelijken, zonder FSAA, en 1.5x1.5 keer FSAA van de GeForce2 met de 2xFSAA van de V5.

Laten we dan maar beginnen bij datgene waar de meesten over praten: framerate.
Het zal sommige GF2 0wnZ0rZ misschien een schok geven, maar in 1024x768 met 1.5x1.5FSAA en MAX detail in 16 bit is de GF2 maximaal 5 fps sneller. En hierbij zeg ik dat ik dus voor mijn V5 ALLE high-quality post-filter opties aan had gezet die er zijn(van 56 fps naar 50)....eigenlijk heb je dan op een V5 ongeveer 24-bit kleur en dat ziet er echt prachtig uit.

En echt waar...ik heb een paar methodes om op een consequente manier fillrate-intensive scenes te creeren, in Q3A, op een gelijke wijze....hier haalde mijn V5 zo'n 11fps in...maar de GeForce 2 haalde ook maar 11 fps(ik weet dat dit een wazige beschrijving is, maar op bepaalde stukken rende ik dan vooruit, inzoomende, en rockets naar voren schietende, en dit leverde een stabiele framerate op die op bide systemen even laag was). Ook in bepaalde hoeken van levels, in stilstand waar de geometry hoog is en transparent textures gebruikt worden haalde mijn V5 31 fps en de GF 34 fps....

Waar haalt de GeForce 2 dan WEL een betere framerate? Dat is in de spaarzame gevallen dat de T&L unit zeer sterk wordt benut. Een van deze gevallen is in Sacrifice. Het is echter niet zo dat je met de GF2 wel vloeiend kunt spelen met alles aan in 32 bit 1024x768, maar deze GF2 blijkt wel duidelijk sneller te zijn. Ook in MDK 2 is dit het geval. Maar dit soort spellen zijn er nog niet veel en het grootste deel van de spellen die tussen nu en de zomervakantie uitkomt zal de T&L niet sterk genoeg benutten om van je Athlon een bottleneck te maken.

Maar ook de Voodoo heeft van die spaarzame gevallen waarin het de GF2 gewoon van de weg blaast. Mijn V5 5500 speelt namelijk UT in 1024x768 met 2xFSAA net zo snel als de GF2 van mijn vriend zonder FSAA, go figure...ook Deus Ex, Rune, en X-Com Alliance gebruiken deze engine en kunnen makkelijk met FSAA draaien.

In framerate is dus in totaal weinig voordeel voor de ene kaart ten opzichte van de andere....

...en dan moet je naar image quality kijken. Zie volgende post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier kan ik kort en duidelijk in zijn: De V5 is gewoon de king.

Als eerst was de GF2 aan de beurt voor een intensieve test. Q3, weer 1024x768 met 1.5x1.5 FSAA. Laat ik beginnen met het positieve: de textures. Deze zagen er door het gebruik van pixel shaders op de een of andere manier heel "diep" uit, nog net een tikkie mooier dan op mijn V5. Ook het gebruik van trilineair filtering en een mooie manier van mipmapping zorgde ervoor dat de textures tot op grote afstand mooi bleven. MAAR (er is altijd een maar) de texture compression was echt VRESELIJK lelijk. Als je een systeem met 128MB RAM of minder hebt is TC een must, maar het levert een paar artifacts op de GF2 waar je gewoon nachtmerries van krijgt. De lucht ziet er echt niet uit hoor mensen. Ook zijn vlakken met veel herhaalde textures bezaaid met fouten waardoor zwarte en grijze vlekken ontstaan. Dit is op een V5 ook wel het geval, maar toch echt een STUK minder (vooral die lucht). Dit was echt een groot minpunt.

Ook de FSAA van de GF2 heeft weinig effect en maakt het de performance hit bijna niet waard. Dit komt door de manier van implementatie....
De manier van de GF2 is om op een hogere reslutie te renderen en dan te downsamplen naar een lagere resolutie. Resultaat: Jaggies worden kleiner, maar zijn nog steeds even hard aanwezig en de texture shimmering blijft. Heel simpel. Dus ik was echt verbaasd door het feit dat als je in beweging bent, het hele scherm nog net zo beweegt als voorheen. Op screenshots is dit ECHT NIET te zien. Dus de texture detail en effects zijn wonderbaarlijk op een GF2...alleen FSAA helpt bijna niet en de texture compression is slecht.

De Voodoo5: Door het gebruik van meerdere frames die geroteerd worden en in elkaar geblend worden, krijg je een zeer glad beeld. Dit is duidelijk als je de reactie van mijn vriend zag die dit allemaal voor de eerste keer in actie zag:

"Sooowww...is DIT 2xFSAA? Hoe kan het dat je geen jaggies meer ziet?"

"Nou je ziet ze nog wel...moet je stilstaan en HEEL goed kijken"

"Hmm jah onder heel extreme hoeken zijn ze nog wel te zien...maar onder het spelen valt dit echt niet op man! Waarom is 2.25x FSAA van de GF2 dan zo duidelijk minder? kan toch niet!"

Dat zegt genoeg. Randjes worden ECHT gladder.

Nu zeggen de meeste GF2 bezitters: maar dat is gewoon BLURRY!!

Fijn, bij de allereerste drivers misschien...maar nu heb je een mooi schuifje waarmee je de lod-bias op -1 kunt zetten en daarmee texture detail kunt verhogen...en ik heb daarmee textures die bijna net zo goed zijn als die van een GF2. FSAA creert inderdaad blur, maar niet meer als je deze LOD bias slider gebruikt. De textures zijn echt supercrisp.

En texturecompression? De lucht ziet er echt VEEL beter uit op een V5....maar er zijn nog steeds artifacts zichtbaar op muren. Deze zijn niet zo erg, maar nog wel duidelijk aanwezig.

Dan gebruiken veel mensen met een GF2 gewoon een hogere resolutie. Maar een resolutie boven de 1280x1024 is NIET mogelijk, TENZIJ je kwaliteits-opties uit gaat schakelen (anders duiktie onder de 50fps).

Wat wel een goede optie is, is overklokken. Hiermee redt de GeForce 2 dan toch een deel aan snelheid.

Ik vind uiteindelijk dat op het deel image quality de V5 toch de overhand heeft.

In het laatste deel zal ik spellen spelen behandelen....dit is ook belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grote voordeel van een V5: je popt een spel in je PC en begint te spelen. Geen aparte drivers of updates of patches...gewoon in 1 keer foutloos en vloeiend. Enkele voorbeelden:
Q3A: 2xFSAA 1024x768x16 50+ fps
UT: 2xFSAA 1024x768 50+ fps
Counterstrike: 1024x768 4xFSAA 40-70 fps
Rune en Deus Ex draaien vloeiend in 1024x768 met 4xFSAA
Ook Homeworld draait vloeiend in 1024x768x32 met 4xFSAA.
SoF: 1024x768x16 met ALLES MAX en 2xFSAA: 60-70 fps.

De Geforce heeft nu ook een grote stabiliteit, maar de eerste foutjes heb ik al genoemd (q3a). Voorbeeld van mindere compatibiliteit: Mijn vriend heeft Delta Force Land Warrior en als hij het opstart en door de omgeving heen loopt gaan alle bergen gewoon bewegen (aan de randen). Dit maakt het gewoon onspeelbaar. Ook oudere spellen draaien niet allemaal zonder meer: Rollcage had vreemde texture corruption.

Compatibiliteit is een kernwoord van de V5. Onthoud dit als je je beslissing maakt.

Ik weet het, het is een flinke dosis reclame voor de V5, maar het is wel even nodig hier in Nederland, omdat bijna niemand dit plankje heeft. Begrijp me goed:

De GF2 doet niets onder voor de V5, maar de V5 doet ook niets onder voor de GF2. Beiden hebben hun strongpoints. Echt waar, welke je ook kiest, je bent altijd tevreden. Zorg er WEL voor, dat je weet WAAROM je een kaart kiest. Gebruik de sterke punten van de V5 die ik genoemd heb en vergelijk die met de sterke punten van de GF2 die andere mensen opnoemen. Bedenk wat je belangrijk vind. En kies verstandig. Ik wens je heel veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Waarom hoor ik niemand over de Radeon, dat ding is ook een beest, heeft (wees eerlijk
, behalve in glide) de vetste beeldkwaliteit, je moet er wel 5 fps voor inleveren op de GF2 maarja die zie je toch niet. Ik heb een GF2 gehad en gesloopt :) vervolgens een radeon 32 ddr gekregen en je bek valt open van het verschil, zelfs de gasten van rivadiges hebben een revieuw van die kaart en zelfs zij moesten erkennen dat het beeld superieur was. du het is net wat je wilt: 16 bit kleur met fsa? =>voodoo
32 bit kleuren met hoge res 2 opties=> gf2 en radeon wil je snelheid die inleverd op beeld? neem de gf2
wil je beeld die iets inleverd op snelheid neem de Radeon.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bravo Dr_Fripp: uitstekend verwoord.

Maarre..ik heb een vraagje. Waarom start een PC met een Voodoo5 kaart UT in een vloek en een zucht op, maar wanneer je vervolgens een GF2 monteert neemt het opstarten meer dan 2 minuten in beslag???

I dunnow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De broncode van UT is geschreven op basis van Glide, en dat is een environment, genoemd "API" waar alleen de 3dfx kaarten mee werken. Iedere kaart die deze API ondersteunt zal dus UT het snelst kunnen draaien. Sneller dan de kaarten die het spel in OpenGL of Direct3D moeten draaien.

En aangezien allen de Voodoo-kaarten dit ondersteunen, zie je wat er gebeurt.

Ook is de framerate dubbel zo snel:
In 2xFSAA haal ik 70+fps, en sommigen gelukken erin om HSR aan te zetten in UT, en kunnen deze framerate dan zelfs met 4xFSAA halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan gebeuren he :)

Toch is dit geen algemeen probleem, ik ken behoorlijk wat mensen die die mobo ook hebben met V5...gaat verder ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat FSAA eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, als je geconcentreerd aan het spelen bent is die shit alleen maar vertragend:(, snelheid is met q3 en UT belangrijker dan beeldkwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

hebben jullie welleens de lijst gezien van mobo's waarbij een Geforce problemen geeft?
Die is lang, en The_PyroPath in de tweede reaktie wordt de Radeon al genoemd >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smaken verschillen....systeempies ook :)
de 1 vindt de v5 top, de ander geforce2

be cool with it 8-)

wat ik nog wel een keer gezegd wil hebben is dat inderdaad het ook slecht uit kan pakken met de 3dfx tragedie...laten gewoon maar hopen van niet en dat er een sterke(re) toekomst van nvidia(/3dfx) aan komt waarvan de consumenten kan profiteren!

3dfx+ATI misschien een goeie combi geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtrahairy
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-07 21:16
Dr Fripp: Waarom speel je alles op 16 bit kleuren? Ik vind 32 bit altijd wel prettig (ook als is het maar een TNT2 waar ik op speel) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autonoesis
  • Nu online
AsusV7700 Pure zou ik nemen
dan weet je zeker als er goeie drivers voor zijn want die drivers van ati zijn niet altijd ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op 16-bit omdat FSAA de kleurdiepte verhoogt, en er ook nog eens postfiltertechnieken toegepast worden die de kleurdiepte allen tezamen op een bijna 24-bits niveau brengen. In Quake3 vind ik het verschil niet meer te zien (helemaal niet onder het spelen), en als ik terug kijk naar mijn oude Voodoo5 en Riva TNT2 (in 16-bit), dan moet ik toch zeggen dat het de ideale middenweg is, voor mensen die niet graag hun snelheid weggeven. Zogauw ik 32-bit in kan stellen doe ik dat natuurlijk, maar dat is bijvoorbeeld in CS en UT (glide) gewoon niet mogelijk en hoeft daar ook niet, met de speciale image-enhancement tweaks die ik daarvoor heb. In de andere spellen is het verschil zo klein dat ik het er gewoon niet voor over heb (misschien ooit eens een kleine uitzondering daargelaten).

FSAA is echter de performance-hit wel meer dan waard. Die van de GF2 niet, zoals ik al gezegd heb, maar die van de V5 wel. Onder het spelen zou je zeggen dat je er niet veel van merkt, maar geloof mij: eenmaal 2xFSAA gezien, wil je niet meer terug. Vooral niet als je toch al een gemiddelde van 60fps hebt of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Nou mensen, ik moet zeggen, jullie zijn aardig op dreef. Vooral op de goede manier.

Veel argumenten waarom de ene wel of de andere niet. Wat ik in ieder geval op maak uit jullie reacties is dat het toch een kwestie van persoonlijke voorkeuren is.

Heb ik toch nog een vraag over de V5:

Ik heb een miditower dus kwa lengte moet het wel kunnen. Maar hoe zit het met de power. Trekt mijn standaard voeding het wel.....?

Verder moet ik zeggen dat de reacties nogmaals top waren omdat je elkaar ook met argumenten kan bestoken ipv loze opmerkingen..

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neem de Asus als je hoogste snelheid wilt hebben, Voor de beste FSAA dus voor betere beeldkwaliteit neem je de Voodoo, en als je kiest voor bijna topsnelheid en goede beeldkwaliteit (met name 2D) neem dan de ATI.
Draai je win2000 dan is ATI kwa driversupport wat minder dan Nvidia. Maar staar je ook niet blind op die 80 drivers die Nvidia per maand leakt, dat is allemaal gelul in de ruimte, slechts de official reference drivers zijn echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb hier de V7700 en ik ben er heel blij mee. Mede ook omdat ik het geheugen op 400 ipv 333 kon krijgen. Dat leverde echt een behoorlijke boost op!

Hoewel ik vind dat mijn kaartje een nette beeldkwaliteit levert, moet ik toch zeggen dat vooral in UT de beeldkwaliteit van mijn oudere V770 non ultra beter is. De kleuren zijn mooier. het lijkt wel of die details door de GF2 "simpeler" op het beeld worden gezet!

Ik heb geen ervaring met de andere opties (alleen dan een oude VD1 kaart, maar da's andere koek) dus daar kan ik niets over zeggen.

Ik ben blij met mijn kaart!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Ik denk dat ik toch voor de Asus V7700 ga. Ik heb hem op pircewatch gezien voor 599. Is dit dan wel DDR???

En is er verder nog een verschil tussen de Pure en de Deluxe behalve dan de tv in/out, ik bedoel dus kwa sneldheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 01:17

edward2

Schieten op de beesten

Er worden zeker goede argumenten aangedragen in deze discussie en persoonlijke voorkeur speelt zeker een rol.
Alle 3 de kaarten zijn gewoon goed (sterke en zwakke punten), maar ik zou voor ATI of nVidia kiezen ivm:
-pixelshaders of bumpmapping :9
-T&L
-S3TC

De texture compressie van 3dfx is misschien wel beter maar is minder compatible (UTLoki gaat niet met de voodoo?)

Steeds meer games gaan deze toeters en bellen ondersteunen en dan maakt het het verschil.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bassio, ik weet niet hoeveel vermogen je voeding heeft, maar op mijn 300W draaitie in ieder geval geweldig, en op een 250 zullen er ook geen problemen zijn, mits je niet iemand met 3 harddrives bent, maar gewoon een standaard harde schijf en 1 of 2 cd-rom-spelers hebt.

Wat je keuze verder is maakt mij niet veel uit, als je maar in ieder geval goed geïnformeerd bent over de kwaliteiten van de kaarten en weet wat voor soort spellen je hoever in de toekomst wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Deze al gelezen? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/88898

Nu is het natuurlijk zo dat iedere kaart zijn problemen heeft, op de Radeon geeft nu Giant grote problemen en de voodoo zal ook vast wel ergens problemen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de AsusV7700.

Ik hoop dat het een goede keus is maar dat is persoonlijk en altijd pas achteraf te zeggen.

Thanx...
Pagina: 1