Me muis sync niet meer (mx-700)

Pagina: 1
Acties:

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:17
Hi,

Sinds vorige week doet mijn muis het niet meer meteen als ik mijn computer op heb gestart. Ik moet nu (en dit is iedere keer hetzelfde) iedere keer manueel op het knopje drukken van mijn basisstation en dan op het knopje onder me muis. Dit moet ik steenvast 2X doen en DAN doet ie het pas.

Was nog nooit :|

iemand?

Logitech mx-700
Xp pro
pentium 2.4

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Heb je niets veranderd in je bios? En hoe is hij aangesloten, usb of ps/2?

Verwijderd

Enable legacy support in bios in/uitgeschakeld?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

laatste tijd is me ook voorgekomen dat ik de muis van kanaal moet wisselen, omdat ie anders gaat flippen.
2 mogelijkheden:
- iemanden heeft het in zijn/haar hoofd gehaald om dicht bij mij in de buurt te wonen en ook een mx700 achtig iets te hebben gekocht. kans is klein, niet onmogelijk
- bij design met dank aan logitech.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:17
Nee niks in de bios gedaan...gewoon van de 1 op de andere dag ..verrry strange. Hij is usb aangesloten overigens. Verder ook geen enkel probleem als ie het eenmaal doet maar het opstarten gaat gewoon moeizaam. En natuurlijk zijn de batterijen ook vol ;-)

Owja..hij doet het zelfs niet als hij erop staat te laden en ik haal hem eraf als windows is opgestart.