Ik heb sinds kort bij het opstarten van de pc af en toe de volgende melding: uitgestelde schrijfbewerking mislukt.Heb al het een en ander opgezocht maar niet echt een remedie kunnen vinden.De eerste keer dat dit gebeurde konden we na veel klooien de hard disken op fouten controleren en herstellen.Na een paar dagen begon de foutmelding weer ,pc werd ook erg traag .Na een paar dagen en een hoop gevloek en gezoek en geklooi de pc vandaag weer aangezet en deze deed het ineens weer vrij normaal.Het enige wat ik nu merk is dat als ik iets naar de hard disken wil schrijven de pc zeer traag word.Bv vandaag een dvd proberen te kopieren vanaf dvd of dvd brander naar elk van de harde schijven maakt niet uit hoe maar pc word na ongeveer 1 a 2 minuten echt super traag .een simpele handeling als de taskmanager openen duurd gewoon een minuut.
Hd's gecheckt met s.m.a.r.t. maar geeft geen fouten.Alletwee in goede conditie.Alletwee defrag gedaan en hd controle met geen negatief resultaat.Als ik de pc belast met het spelen van een game ,geen problemen.Iemand van jullie een idee of misschien dat iemand dit probleem herkent?heb de volgende specs:
ecs k7s5a
512 pc 2100 ddr
athlon 2200 xp
ibm 120 gxp 60 gb
maxtor diamondplus 9 120gb
nec 1300 a dvd burner
lite dvd speler
win xp sp1
alvast dank Eric
Hd's gecheckt met s.m.a.r.t. maar geeft geen fouten.Alletwee in goede conditie.Alletwee defrag gedaan en hd controle met geen negatief resultaat.Als ik de pc belast met het spelen van een game ,geen problemen.Iemand van jullie een idee of misschien dat iemand dit probleem herkent?heb de volgende specs:
ecs k7s5a
512 pc 2100 ddr
athlon 2200 xp
ibm 120 gxp 60 gb
maxtor diamondplus 9 120gb
nec 1300 a dvd burner
lite dvd speler
win xp sp1
alvast dank Eric