Toon posts:

Update Panda Titanium werkt niet meer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een paar dagen het probleem dat Panda niet meer automatisch de virus signaturefile update. Tot voor kort werkte dit altijd prima, maar nu dus niet meer.

Ik krijg de foutmelding:
"Kan antivirus niet updaten. Controleer update configuratie"

Heb ik natuurlijk gedaan, maar alles staat gewoon goed en ik heb ook niets veranderd. Mijn account is ook niet verlopen, want ik kan nog WEL een update uitvoeren via de site van Panda en dan de signaturefile downloaden en installeren. Maar dit is een hoop gedoe, wat natuurlijk niet nodig hoeft te zijn.

Ik heb al gezocht in de forums van Panda, maar volgens hen is die foutmelding "normaal" en wordt de file wel geupdate. Nou, mooi niet dus! ;(

Natuurlijk ook al de software opnieuw geinstalleerd, maar niets helpt. Ik word gek! |:(

Wie kan mij raad geven? _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Mischien toevallig maar ik heb ook panda geinstalleerd bij een klant eergister en die wou ook niet updaten, mischien zijn er problemen met de server.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, problemen met de server zou kunnen, maar ik lees er niets over op de site van Panda en zou zo'n server er een paar dagen al uitliggen??? :?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:09
De vraag is deels offtopic maar is het probleem nu verholpen?

Daarnaast gebruikt één van jullie outlook met Panda antivirus titanium? en of deze actief meescant tijdens het ophalen van nieuwe email? Er is zeer weinig info over te vinden namelijk.

*Update
Inmiddels heb ik via een tweede rangs pandasoftware site (dus niet de main site) een overzichtje gevonden. De titanium versie heeft geen outlook plug-in die de andere versies wel hebben.

[ Voor 30% gewijzigd door Miki op 16-03-2004 12:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is (argh) nog steeds niet verholpen ;( Ik ben er overigens wel achtergekomen dat het NIET aan de server van Panda ligt, want bij iemand anders werkt de update nog wel gewoon.

Ik dacht trouwens dat Panda Outlook ook scande bij het binnenkomen van post, maar blijkbaar dus mooi niet... Weet ik dat ook weer...

Kan het niet zo zijn dat er ergens iets in het register zit (via een virus) wat de update blokkeert? En zo ja, hoe kom ik daar dan in hemelsnaam achter? Ik heb al een keer zo'n register cleaner proggie uitgevoerd, maar die liep vast... Was ik even blij dat ik een backup van m'n register had gemaakt :)

Wie oh wie heeft de oplossing?
Pagina: 1