Halllo,
Vandaag heb ik een Powercolor 9800 pro 128 mb gekocht. Uiteraard ben ik eerst de driver (catalyst 4.3) gaan installeren. Bij het laden van windows krijg ik een flikkerende beeldscherm (alsof iets stoort). Als ik dan éénmaal mijn desktop tevoorschijn komt krijg ik een VPU error die zegt dat mijn beeldschermadapter niet geladen kan worden, en daarbij of ik deze foutmelding naar ATI wil opsturen. Vervolgens vraagt hij mij om de pc opnieuw op te starten om het weer te proberen (cirkeltje gaat rond)
Nu blijft mijn pc na een paar seconde hangen na deze VPU error. Wat ik heb gedaan:
- Ik heb alle nvidia drivers al verwijderd dmv driver cleaner 2.7
- Ik heb de driver 3 x opnieuw proberen te installeren (inclusief alles verwijderd telkes)
Iemand een idee waaraan dit kan liggen of dit zelf is tegen gekomen?!!
- Ik zit zelf te denken aan het flashen van mijn bios.
Mijn systeemspecs:
- Powercolor Ati radeon 9800 128 MB
- AMD athlon 2400+
- 896 mb DDR RAM
- Asus A7V8-X
- Windows XP
Vandaag heb ik een Powercolor 9800 pro 128 mb gekocht. Uiteraard ben ik eerst de driver (catalyst 4.3) gaan installeren. Bij het laden van windows krijg ik een flikkerende beeldscherm (alsof iets stoort). Als ik dan éénmaal mijn desktop tevoorschijn komt krijg ik een VPU error die zegt dat mijn beeldschermadapter niet geladen kan worden, en daarbij of ik deze foutmelding naar ATI wil opsturen. Vervolgens vraagt hij mij om de pc opnieuw op te starten om het weer te proberen (cirkeltje gaat rond)
Nu blijft mijn pc na een paar seconde hangen na deze VPU error. Wat ik heb gedaan:
- Ik heb alle nvidia drivers al verwijderd dmv driver cleaner 2.7
- Ik heb de driver 3 x opnieuw proberen te installeren (inclusief alles verwijderd telkes)
Iemand een idee waaraan dit kan liggen of dit zelf is tegen gekomen?!!
- Ik zit zelf te denken aan het flashen van mijn bios.
Mijn systeemspecs:
- Powercolor Ati radeon 9800 128 MB
- AMD athlon 2400+
- 896 mb DDR RAM
- Asus A7V8-X
- Windows XP
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 23:18 ]