Toon posts:

Flyvideo '98 TV-kaart problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de (ON)gelukkige eigenaar van de Flyvideo '98 tv-kaart. Ik denk dat meer mensen problemen hebben met deze kaart en ik zou graag willen weten hoe die het opgelost hebben :)

mijn problemen zijn (onder windhoos 2000):
-geen geluid (ondanks nieuwste drivers v1.76)
-beeld is voor de helft wazig bij RTL 4 en sommige andere zenders (3/4 van beeld aan rechterkant)

verder doet het progje van http://home.wanadoo.nl/~esnel het niet goed (krijg canal + niet gedecodeert) en de software (drivers) die erbij horen zijn echt BULLSHIT!!

weet iemand oplossingen, andere tv-progjes die wel met deze kaart werken?

(ik ben in staat de kaart weer eens weg te pleuren want dit is niks! ik raad deze kaart dan ook niemand aan, ookal is hij maar 150 gulden!)

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Ik had die kaart ook .... die decoder gaf kl*tebeeld en die drivers werkten ook nie goed ... kad ook nieuwe drivers geinstaleerd en dat gaf weer telkens fout dit, dat, zus en zo en ik draai w98se .... maar ik had een oplossing: ik ben trug naar de winkel gegaan ... geld terug en ik was gelukkig :)

reality is for people with no imagination

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ja, ik heb um al weer een paar maanden dus ik denk dat ze er bij mij niet meer intrappen...

maar ja, mischien valt er nog wat aan te doen...

Verwijderd

hee bedankt.... ik was net aan het twijfelen
of ik em zou kopen.... niet dus :)

wel raar van die decoder ... op de site staat dat 'ie de flyvideo ondersteund ????

• Papillon
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

OK.. Jongens... Ik heb ook zo;n kaart en ben er juist zeer goed over te spreken. De Haupauge van mijn kameraad is zelfs ietsje minder.
Over de drivers.. Ik heb allang versie 1.80 voor NT/2K. Die werkt weer beter met fine tuning. Verder heb ik absoluut geen problemen met het geluid. Heb je de kabel wel doorgelust naar je soundcard en heb je ook de line-in uitgang een beetje open staan ?

Eh.. Ja.. misschien voor de geinteresseerden:
http://www.lifeview.com.tw/li/frame5.htm

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• Roel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-08 07:47

Roel

screen -x addict

Een vriend van mij heeft ook een flyvideo..
De afstandsbediening werkte al op het begin niet, door de ruilen gelukig weer wel.

Alleen waneer 1 progje ook maar een beetje raar doet moet de hele computer gereboot worden voor je weer beeld krijgt

Voor 150 gulden is het een redelijke kaart om tv te kijken.. canal +1 niet helaas...

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

• Papillon
  • Laatst online: 29-08 14:36

Papillon

Spring 's in the Air...

Canal+ wel ..
Echter alleen in Windoze 98 tot op heden...

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

Verwijderd

Topicstarter
OK, het geluid is gefixt (of hoe je dat ook schrijft).

Ik moet inderdaad toegeven dat de beeldkwalitiet vaak beter is dan bij duurdere kaarten (alleen bij rtl4 en veronica enz die streep)

Als ze nou goeie drivers zouden leveren (tnx voor die link met versie 1.80!! dat gezeik is nu ook weer deels opgelost!

Voor 150 piek is ie inderdaad zijn geld wel redelijk waard, alleen heb je wat gekloot met die drivers...
Pagina: 1