Toon posts:

De eerste nederlandse woorden op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
poging 2...

Heeft iemand enig idee wat de eerste nederlandse woorden op internet waren die op internet, of een voorloper hiervan, geplaatst werden ? en weet iemand hier een link naar bv. een artikel hierover op het internet te staan ?

serieus bedoeld, dus niet met antwoorden komen als: "de eerste woorden op internet waren: dit zijn de eerste woorden op internet" of iets in die trand

heb deze informatie dringend nodig !

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:03

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Wat was er niet duidelijk aan de sluitpost van je vorige poging? :?
De eerste woorden op internet

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:44

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik denk niet dat dat te vinden is..

want wat is een nederlands woord? is is bijvoorbeeld een nederlands woord? of bedoel je echt de eerste nederlandse text geschreven voor alleen nederlanders ofzo?

oh en gezien het feit dat je andere topic al dicht is denk ik dat je ook hier weinig kans hebt..

tis gewoon ten eerste zeer moeilijk te vinden

en ten tweede een duidelijke huiswerk vraag

[ Voor 33% gewijzigd door Bezulba op 12-03-2004 22:32 ]

blup

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 12 maart 2004 @ 22:30:
Wat was er niet duidelijk aan de sluitpost van je vorige poging? :?
De eerste woorden op internet
dit is toch een computer gerelateerd onderwerp, op een computer gerelateerd forum ?

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:44

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 22:31:
[...]

dit is toch een computer gerelateerd onderwerp, op een computer gerelateerd forum ?
hoe stop ik een floppy in een floppydrive is ook een computer gerelateerd onderwerp...

maar tw.net is een forum voor wat geavanceerdere vragen en bij dit soort onderwerpen verwachten we ook enige zelfstudie

blup

Verwijderd

Topicstarter
eendje schreef op 12 maart 2004 @ 22:31:
ik denk niet dat dat te vinden is..

want wat is een nederlands woord? is is bijvoorbeeld een nederlands woord? of bedoel je echt de eerste nederlandse text geschreven voor alleen nederlanders ofzo?
het gaat dan ook over een voorloper van het internet
ik meende me iets te herinneren van een nederlandse professor die met collega's op een universiteit in amerika de eerste voorloper van internet gemaakt had. het is bekend wat de eerste nederlandse woorden van hem waren op internet, daar heb ik eens een artikel over gelezen maar ik kan het nu niet meer vinden, vandaar deze topic.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de sticky in Lieve Adjes door :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.