Dit topic wil ik graag als vervolg op het topic over de vorige serie Fujitsu enterprise SCSI schijven
Verkrijgbaarheid 15K Fujitsu MAS schrijven (<- benchmarks)
De test: Fujitsu MAS3735 Benchmarks
Omdat Fujitsu vorig jaar zeer goede harddisks op de markt heeft gezet, vind ik dat dit topic zeker relevant kan zijn
Info over de nieuwe serie: Fujitsu kondigt nieuwe enterprise harde schijven aan
Foto's (oude modellen):
Fujitsu MAP 10Krpm
Fujitsu MAS 15Krpm
Foto's (nieuwe modellen):
Fujitsu MAT & MAU 10 & 15Krpm
De nieuwe modellen hebben beiden het kleinste model uit de serie gehaald en zijn nu voor de MAT 73, 147 en 300 GB.
Voor de MAU serie zijn dat 36, 73 en 147 GB.
Verdere info is nog niet zeker dus post ik niet, er zijn namelijk nog geen benchmarks verschenen
Deze nieuwe schijven worden verwacht in april (MAT serie) juni (MAU serie samples), wat zeker niet ver weg is weldra zal ik dan ook kijken of ik een MAUtje kan scoren
Maxtor heeft eindelijk haar nieuwe roundup geïntroduceerd en wel de 10K V en de 15K II, de nieuwe schijfjes van Fujitsu en Maxtor zijn nek aan nek races qua prestaties lijkt het
Maxtor Atlas 10K V en 15K II Ultra320 SCSI-disks op komst
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat Seagate nog geen nieuwe roundup heeft wordt denk ik weer eens tijd binnenkort
Als er meer info is kunnen jullie of ik dat in het topic posten
De test: Fujitsu MAS3735 Benchmarks
Omdat Fujitsu vorig jaar zeer goede harddisks op de markt heeft gezet, vind ik dat dit topic zeker relevant kan zijn
Info over de nieuwe serie: Fujitsu kondigt nieuwe enterprise harde schijven aan
Foto's (oude modellen):

Foto's (nieuwe modellen):

De nieuwe modellen hebben beiden het kleinste model uit de serie gehaald en zijn nu voor de MAT 73, 147 en 300 GB.
Voor de MAU serie zijn dat 36, 73 en 147 GB.
Verdere info is nog niet zeker dus post ik niet, er zijn namelijk nog geen benchmarks verschenen
Deze nieuwe schijven worden verwacht in april (MAT serie) juni (MAU serie samples), wat zeker niet ver weg is weldra zal ik dan ook kijken of ik een MAUtje kan scoren
Maxtor heeft eindelijk haar nieuwe roundup geïntroduceerd en wel de 10K V en de 15K II, de nieuwe schijfjes van Fujitsu en Maxtor zijn nek aan nek races qua prestaties lijkt het
Wat ik wel opmerkelijk vind is dat Seagate nog geen nieuwe roundup heeft wordt denk ik weer eens tijd binnenkort
Als er meer info is kunnen jullie of ik dat in het topic posten
[ Voor 16% gewijzigd door Lennieboy83 op 06-05-2004 02:04 ]