[Outlook express]optie opslaan van bijlage grijs opgelost!

Pagina: 1
Acties:

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03-2025
Voor de mensen waarbij oulook express de optie genaamd "opslaan of openen van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan", heb ik net DE oplossing gevonden :*)

Ga naar start > uitvoeren > regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Outlook Express
> verwijder: BLockexeattachtment (weet hele naam niet goed meer)> open Outlook express > extra > opties > beveiliging > nu kan je hem wel uitvinken en dan kan je nu de bijlages openen :D

ik kwam hierachter omdat een vriend van mij ook dit probleem had en ik ging toen mijn register met die van hem vergelijk en toen bleek dat hij deze registersleutel wel had en ik niet :9 en toen ik het bij hem verwijderde kan ik de optie wel aanvinken. Ik vond voor deze ontdekking het mijn plicht om het als eerste bij de grote GOT te melden O+

post even of het ook allemaal goed gelukt is bij jullie, want dan kan men dit ook opnemen in de faq, waar dit jammer genoeg nog niet staat.

Verwijderd

Ik ga het nog even niet proberen aangezien ik momenteel geen grijze bijlages heb die geopend moeten worden, maar in ieder geval bedankt voor de tip! Ik heb hier eerder namelijk last van gehad, dat bijlages waarvan je weet dat ze geen virus bevatten toch als 'gevaarlijk' worden beschouwt en dus niet geopend konden worden.