Toon posts:

Flat fee providers ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ook bekend als Flat rate providers. zijn er nog andere behalve Supernep? Want die is failliet.

Verwijderd

nee flatfee is een beetje uitgesctorven.

Wel heeft Wish nog een aanbieding dat Click&Dial heet... (www.wish.nl)

Ook zonnet heeft iets maar dat schijnt nogal duur te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand ervaring met dat Wish abo?

(het abonement op de helpdesk zegt al niet veel goeds :))

Verwijderd

Hoe zit het met vobisnet nu>??

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47

JT

VETAK y0

Dat van zonnet is ADSL

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 december 2000 21:18 schreef HQ het volgende:
Hoe zit het met vobisnet nu>??
Ik dacht dat Vobisnet ook bij Superweb hoorde. (Supergroup)|:(

Ik heb toch maar wat info van Wish aangevraagd...

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 15 december 2000 21:26 schreef JT het volgende:
Dat van zonnet is ADSL
niet waar, ook een pakket voor 2,50 per uur

bezoek http://www.kieskeurig.nl en zoek op flat fee

Verwijderd

volgens mij heeft cistron ook een flatfree pakket.

www.cistron-telecom.nl

Verwijderd

Topicstarter
Zie je nou wel! helemaal niet uitgestorven *D

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
..jammergenoeg ja...

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Flatfee is dood :(

Tenzij de OPTA nog iets leuks in petto heeft voor ons aller KPN |:(

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

ik heb net een abootje genomen bij WISH,
maar.....ik ben nog niet aangesloten en maak nu even gebruik van WISH-gratis, die is zo langzaam dat tweakers b.v. niet eens opengaat.Ze beweren (servicedesk)dat dat met Click&Dial beter zal zijn en "we garanderen niets". De 100 gratis belminuten zijn minuten tegen de laagste interlokale prijs,dus zo'n 8,50 per maand waard.....,maar goed ik ga 't maar proberen...(ben net over Superweb heen)maar je moet toch wat zonder kabel in de buurt... :(

• thunderbird2k
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 05:55
Mensen jullie vergeten worldcom, die gaat vanaf januari/februari volgend jaar als enige echt flatfee aanbieden.
Ze hadden een rechtzaak tegen de kpn aangespannen en die wonnen ze. Ze betalen dan geen tikken meer aan de kpn, maar een vast bedrag.
Je belt dan op een speciaal nummer met een speciaal kerngetal in.
Er komen twee paketten, met een beperkt aantal uren en een die waarschijnlijk onbeperkt is.

De enige maar die er is, het is tot juli alleen voor mensen met isdn.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 16 december 2000 12:43 schreef thunderbird2k het volgende:
Mensen jullie vergeten worldcom, die gaat vanaf januari/februari volgend jaar als enige echt flatfee aanbieden.
Ze hadden een rechtzaak tegen de kpn aangespannen en die wonnen ze. Ze betalen dan geen tikken meer aan de kpn, maar een vast bedrag.
Er komen twee paketten, met een beperkt aantal uren en een die waarschijnlijk onbeperkt is.

link naar de Site kan wel handig zijn... :Z

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 14:06

Tachyon

pop the glock

Worldcom, is dat niet UUNet?
Dat van de OPTA heb ik ook gelezen; het schijnt dat KPN inmiddels een voorstel heeft gedaan aan Worldcom, maar de inhoud daarvan is mij onbekend.

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 12:43 schreef thunderbird2k het volgende:

kan aan mij liggen maar ik zie nergens staan dat je via een bepaal telenr moet inbellen en op odie manier geen teletikken aan de ptt hoeft te betalen... :?

Verwijderd

Op zaterdag 16 december 2000 15:32 schreef crazy_gijs het volgende:
http://www.uunet.nl/producten/uudial/individueel/
dat zijn de abo's MET TIKKEN :(

Verwijderd

Topicstarter
Wie een echte flat fee provider vindt wint een slagroomtaart :)

• thunderbird2k
Hier zijn is de site van worldcom met beperkte details over de toekomstige abonnementen.

http://213.53.58.140:80/Extern.asp

Verwijderd

ik hoop van harte dat WorldCom met een faltfee abo begint... Maar op die url die je net gaf (http://213.53.58.140/Extern.asp) zie ik er niks over staan :?

• thunderbird2k
Het komt er op neer dat worldcom (uunet) een rechtzaak van kpn heeft gewonnen, waardoor ze niet meer in tikken hoeven te betalen.
Kpn moet ze deze maand een prijs aanbieden, waarvoor ze dan veel capaciteit in kunnen kopen. (geen tikken, maar een x aantal gebruikers)
Vanaf januari kan worldcom flatfee (onbeperkt) en een abonnement voor een x aantal uren aanbieden.

En vanaf juli is het ook voor niet isdn gebruikers.

Verwijderd

hmmmmm.. voor zover ik weet zou de KPN vorige week woensdag een aanbieding gedaan moeten hebben maar in plaats daarvan hebben ze geloof ik bezwaar ingediend omdat ze het niet eerlijk vinden dat alleen WorldCom een aanbieding mag krijgen van de OPTA.... Maar ja zo schiet het natuurlijk niet op want als de KPN aan meerdere bedrijven een aanbieding moet doen hebben ze weer het capaciteits excuus :(

• thunderbird2k
Jullie hebben gelijk er staat geen informatie in de link die ik jullie gaf. Stom van me er werd natuurlijk informatie meegestuurd.

Dit is de goede link:

http://213.53.58.140:80/ToExtern.asp?us=OTM5NzE5OTcz&pr=NDI4NTE4NDUy&sc=MDc5MTU1OTAxNw%3D%3D&ItmId=535

(Ga naar www.wcom.nl, klik op nieuws, klik op "geschil met kpn beslist in voordeel worldcom")

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 14:16 schreef thunderbird2k het volgende:
Jullie hebben gelijk er staat geen informatie in de link die ik jullie gaf. Stom van me er werd natuurlijk informatie meegestuurd.

Dit is de goede link:

http://213.53.58.140:80/ToExtern.asp?us=OTM5NzE5OTcz&pr=NDI4NTE4NDUy&sc=MDc5MTU1OTAxNw%3D%3D&ItmId=535

(Ga naar www.wcom.nl, klik op nieuws, klik op "geschil met kpn beslist in voordeel worldcom")
Het klopt dat WorldCom dat geschil gewonnen heeft en zoals ik al zei zou door deze uitspraak de KPN WorlCom vorige week woensdag een aanbieding moeten voorleggen, dit is zoals je in mijn vorige reply al kon lezen niet gebeurd.
Pagina: 1