Toon posts:

Smoothwall internet probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb thuis een Smoothwall PCtje staan waar ik een USB modem op aangesloten heb. Nu heb ik smoothwall geinstalleerd. Alleen doet ADSL het nog steeds niet.

Ik heb een Topcom Webracer USB 850 PSTN.
Ik heb ookal de gebruikersnaam en wachtwoord ingevult, maar hij doet het dan nog steeds niet als ik op CONNECT klik in het hoofdmenu.

Weet iemand waar ik de logs kan vinden?

Als ik mijn modem op een Windows machine aansluit gana de lampjes knipperen, maar als ik hem op die smoothwall aansluit, dan blijven ze gewoon aanstaan :?

Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik ben nog maar net een beginner, en wil graag een Smoothwall hebben :)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:03
Hier is in ieder geval gewoon een driver te verkrijgen voor dat ding, ik weet niet of Smoothwall hem 'by default' al ondersteunt. In ieder geval krijg ik totaal niet de indruk dat je zelf al iets geprobeerd hebt, en dat is wel wat we van mensen in NOS verwachten (zie de NOS policy - updated 01/04/03 voor het hoe en waarom).

Waar de logfiles te vinden zijn is echt wel te vinden door even op GoT te zoeken of met google. Ook de driver is op die manier eenvoudig te vinden. Daarom gaat dit topic dicht. Als je trouwens specifieke problemen hebt bij het installeren van die driver mag je daar natuurlijk een topic over openen, maar we gaan je hier niet stap voor stap bij het handje houden..

Dit topic is gesloten.