POP-box zwaar verstopt

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Mijn schoolmailbox zit verstopt. Eigen schuld eigenlijk, want ik heb hem 2 jaar lang niet leeggehaald. Nu wil de school hem weer gaan gebruiken voor communicatie richting studenten, ipv alle hotmailgezeur.

Maar nu komt het; met Outlook kan ik de mailtjes niet ophalen (login mislukt), Pop-peeper geeft een time-out, en ook webmail lukt niet goed. Ik kan via postbakje.nl de mailbox inzien, maar daar krijg ik dus ruim 800 buttons voor m'n neus, dus 800 pagina's, en moet ik elke pagina bijlangs gaan om per 10 de mailtjes te verwijderen :O

Enig idee hoe ik deze 8500 e-mailberichten (waarvan helaas waarschijnlijk 98% spam) op kan halen / fatsoenlijk kan inzien/verwijderen?

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59
Thuis een e-mail client installeren en een spam filter erbij, om vervolgens alles binnen te halen?

• Neobender
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 21:40
Er zijn toch van die zgn mailbom killers die in een keer je mailbox leeg kunnen halen?

• koelkast
  • Niet online
ge-flopt schreef op 12 maart 2004 @ 19:58:
Thuis een e-mail client installeren en een spam filter erbij, om vervolgens alles binnen te halen?
Ik ben het dus thuis aan het proberen met Outlook, poppeeper etc. Op school hoef ik het al helemaal niet te proberen :(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:24
Wellicht kan ik je helpen...

Dan maak ik een niet bestaande acount aan op me mailserver

Laat ik me server die mailbox leegtrekken, hij haalt er een virusscanner + spamfilter overheen gooien (99% van de mail is dus weg ;)). Dat laat ik forwarden naar die acount, daarna pleur ik die acount weg, probleem opgelost. Mailbox leeg

Zie contact voor mail.

• ctc
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11-2025

ctc

MailWasher al 's geprobeerd?

I reject your reality and substitute my own!!!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-03 16:34

we_are_borg

You will Comply

Je kan met telnet naar je pop account toe gaan. Als je erin zit kan je mail verwijderen (weet alleen de cmd's niet meer). Als je er een paar honderd berchten heb gedaan kan je misschien weer proberen met outlook of iets anders.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

Probeer eens een telnet verbinding te openen naar de POP server.
Ik hoop dat je engels goed is: http://manual.liquidweb.com/chapter3/pop3.htm

Nu zit je er vast niet op te wachten om alle mailtjes één voor één te deleten, maar dan weet je in ieder geval of je op de server kan komen. Het kan ook voorkomen en vraag me niet waarom, dat één bericht je hele mailbox blokkeerd. Als je die op deze wijze verwijderd moet het goed gaan.

Ook kan je op zoek gaan naar een goed offline mailprogramma. Haal alleen de headers binnen markeer ze voor delete en ga online om het uit te voeren. Dan hoef je niet eerst alle berichten binnen te halen.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 20:16 ]

• koelkast
  • Niet online
Ik ben niet zo gek op het geven van inloggegevens aan anderen. Ik kan ze ook niet veranderen, dus tja. Dat liever niet.

WOW, The Bat! trekt 'em nu leeg :) Lekker hoge time-out ingesteld, en gaan!!! :)

Bedankt voor de reply's. The Bat does the trick !

Verwijderd

paar telnet commando's :

list=alle brichten
top 1 6 =bericht 1 eerste 6 regels
retr 1 = bericht 1 helemaal op scherm
dele 1 = bericht 1 verwijderen

succes :+
Pagina: 1