Toon posts:

[AVG] Download van grisoft levert foutmelding op *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn licentie van oude virusscanner is verlopen, aangezien ik geen geld er meer voorover heb aangezien ik haast nog nooit een virusmelding krijg zou ik graag nu een gratis willen.

Ik had wat gratis virusscanners gezocht en ik had gelezen dat AVG een goede was die ook weinig van je computer gebreukt. Dus ik ga de free edition van AVG downloaden. Ik open hem unzip hem met zon auto inzipper(ik heb winrar niet winzip) en ik krijg hele tijd The System Cleaner. Ik heb hem gedownload van de officiele website(www.grisoft.com) en meerde versies geprobeerd en zelfs nog geprobeerd te extracten met winrar. Al deze dingen hebben niet geholpenn en zouden jullie mij willen helpen met hoe ik hem kan openen? Of willen kijken of jullie hetzelfde probleem hebben als je hem download.

Alvast bedankt,
Groeten Ivanov

Verwijderd

Het is niet de bedoeling je vraag op meerdere plaatsen te stellen, gezien het feit dat een nieuw topic zoals dit me handiger lijkt, heb ik je vraag in het andere topic verwijderd.
en ik krijg hele tijd The System Cleaner.
Wat bedoel je precies? Kun je eventueel een screenshot posten hiervan?
Check eens de size van de gedownloade file, de grisoft server wil nog wel eens de mist ingaan.
(En dan krijg je een 20-500KB file)

Je hoeft trouwens niet te groeten onderaan. :)

Kleine titeledit

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Misschien begrijp ik je niet helemaal, maar je download een .exe file bij Grisoft (link). Dus die hoef je toch niet uit te pakken???

De originele is 6544385 groot.

[ Voor 30% gewijzigd door Br@m op 12-03-2004 20:00 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Ja sorry ik ben niet zon forum expert,
Nou ik download gewoon de setup file van grisoft site:
avg6614fu_free.exe

Als ik die open krijg ik niet de setup van AVG Free Edition maar de setup van het programma The System Cleaner.

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ik weet al wat er loos is, je moet die file even in een lege map plaatsen en dan nog eens proberen. Want hij pakt de setup van The System Cleaner idd :)

[ Voor 24% gewijzigd door Br@m op 12-03-2004 20:02 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Tis al gelukt ik heb hem geopend in een andere map! Bedankt :)

Sorry voor mijn rare topic zooi ik ben niet zo handig op forums :P
Pagina: 1