Toon posts:

Philips ToUCam Pro + MSN 6.1.... = CRASH

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een bijzonder goed weekend fijne mede tweakers!

Ik zit met het volgende probleem, ik heb al heel lang een Philips ToUCam Pro (Pcvc740K). Maar eigenlijk nooit gebruikt, nu wil ik deze Cam aansluiten op mijn pc, en dat gaat prima via mijn USB 2.0 controller. Tot nu toe geen probleem. Dan installeer ik de hardware van de cd-rom en de bij behorende applicatie's. (versie 1.10)
Nu kan ik mezelf zijn via die onzin van philips, dus de camera doet het. Nou ga ik naar photoshop kan foto's maken, in allerlei soorten en maten, nu wil ik het alleen gaan gebruiken met msn (de nieuwste 6.1.0211) en dan crash boem....... valt in 1 keer mijn hele MSN weg!! :'(
Ik kan ook niet bij " webcamara settings" & "Audio/Video wizard" komen in MSN. Verder gebruik ik de nieuwste drivers voor alles in mijn PC.

Wie o wie heeft een idee!!! :?

Thanx

Daniel

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Je hebt al geprobeerd een andere versie MSN te proberen of nieuwere drivers op internet te zoeken? Wellicht is het een versie conflict :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja nieuwe drivers, nieuwe versie MSN, zelfs oude versie van MSN, maar het mocht niet uitmaken.... :'(

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 15:20

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik heb dezelfde fout, en heb het nog niet kunnen oplossen. Sowieso crasht de cam met een foutmelding in ole32.dll en nog een zooi aan zowat alle geopende dll's op een bepaald moment. De fout treedt niet op als je de WIA gebruikt voor de webcam, maar helaas is dat vaak niet te selecteren.

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-01 22:32
Heb hier ook een TuCam Pro draaien onder W2k SP4 en de nieuwste MSN 6.1.

zelfs nog driver versie 1.0 (omdat de phillips update functie al tijden niet meer werkt!)

dus in theorie moet het gewoon werken.

kun je wel onder windows bij de webcam instellingen komen?

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik kan wel heel vrolijk alles doen met de Cam, kan met windows erbij met movie maker photoshop en alle andere appz die je kan bedenken behalve met k*t MSN.
Pagina: 1