Welk moederboard kun je het beste nemen bij een T-Bird 1,1 Ghz? Asus A7V 133MHZ? ABIT KT-7? Een van deze misschien?
jah dat zijn beide goeie bordjes. Ook de K7T Pro2a van MSI is erg goed, zelfs nog stukkie goedkoper ook....
-Think Progressive-
Ik heb dus vandaag een 1,1 ghz t-bird besteld met een Asus A7V AMD Athlon K7 Via Chipset, Socket-A moederbord maar op de website van powerline staat dat ie alleen maar 550 ~ 1 ghz aankan.. Maar je kan die A7V's heel erg goed overklokken.. Dus misschien moet je die kopen.
Net even gekeken:
http://www4.tomshardware.com/howto/00q3/000928/
Net even gekeken:
http://www4.tomshardware.com/howto/00q3/000928/
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Verwijderd
1,1 GHz?? Je bent gek man een 1 GHz heb je 300 piek goedkoper....
Koopje van die 300 piek een goede koeler en dan kun je de 1 GHz nog sneller laten lopen dan een 1.1 GHzje
Heb je ook nog 150 piek over...
Koopje van die 300 piek een goede koeler en dan kun je de 1 GHz nog sneller laten lopen dan een 1.1 GHzje
Heb je ook nog 150 piek over...
Voor dit keuze probleem sta ik dus ook....
Ben nu al een week aan het kijken en vergelijk, na de nodige verhaaltjes te hebben gelezen, kan ik nu in iedergeval zeggen dat het beide zeer goede mobo's zijn.
Ze hebben beide voordelen en nadelen, maar geen echte uitschieters.
Dus ik denk dat ik morgen maar een ASUS ga kopen...........of toch maar een ABIT
Ben nu al een week aan het kijken en vergelijk, na de nodige verhaaltjes te hebben gelezen, kan ik nu in iedergeval zeggen dat het beide zeer goede mobo's zijn.
Ze hebben beide voordelen en nadelen, maar geen echte uitschieters.
Dus ik denk dat ik morgen maar een ASUS ga kopen...........of toch maar een ABIT
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Heb zelf gisteren een msi pro2a met een tb1000 gekocht. Loopt nu prima op 1100 met default voltage en 50 graden belast.
Do as I say, don't do as I do.
Hmmm ik moet misschien binnenkort ook die keuze maken.
Maar ik denk dat de A7V al af valt...
Het ziet er een beetje prutserig uit...
En geen ISA, en weer die bagger AMR of CNR.
Dan vind ik de KT7 toch strakker.
Maar ik wil toch ook maar eens wat reviewtjes over de MSI lezen...
Maar ik denk dat de A7V al af valt...
Het ziet er een beetje prutserig uit...
En geen ISA, en weer die bagger AMR of CNR.
Dan vind ik de KT7 toch strakker.
Maar ik wil toch ook maar eens wat reviewtjes over de MSI lezen...
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Lees de KT133 mobo roundup op Anandtech maar eens. MSI K7T pro 2(a)
Ikke heb dus ook zo een
Ikke heb dus ook zo een
PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.
Ja dat MSI bordje is lekker...
Maar ik vind de layout van de KT7 van Abit toch wel ff ietsjes lekkerder..
Ik snap niet waarom andere fabrikanten dat ook niet aannemen?
Altijd zo'n brak CNR of AMR slotje...
Die zooi werkt gewoon niet!!!
Hebben jullie de bakken zien staan op de HCC?? Bij de rommelboeren verkochten ze die krengen voor 10 piek.
En nog geen hond die zo'n kreng wilde hebben.
Maar ik vind de layout van de KT7 van Abit toch wel ff ietsjes lekkerder..
Ik snap niet waarom andere fabrikanten dat ook niet aannemen?
Altijd zo'n brak CNR of AMR slotje...
Die zooi werkt gewoon niet!!!
Hebben jullie de bakken zien staan op de HCC?? Bij de rommelboeren verkochten ze die krengen voor 10 piek.
En nog geen hond die zo'n kreng wilde hebben.
We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.
Bij de msi pro 2a iniedergeval wel. TB 1000@1150
Do as I say, don't do as I do.
ah, tnx, dat is interessant... dan zou ik voor die gaan. Die is volgens mij wel wat goedkoper dan de KT-7 en de A7V en MSI borden zijn altijd lekker stabielOp zaterdag 16 december 2000 12:36 schreef Bart-01 het volgende:
Bij de msi pro 2a iniedergeval wel. TB 1000@1150
Abit en Asus nakken altij goede en stabiele borden, MSI is een goede 3de, alhoewell ze laats met De K7T pro een zeeerrr goed bordje hebben neergezet.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Nou heb vandaag een ABIT KT7 Raid gekocht 
En ik ga hem nu inbouwen. Tot later........
En ik ga hem nu inbouwen. Tot later........
-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
Toch nog slimme mensen 
KT7-RAID Duron600@952(8,5x112)
4xHD + CDrom, doe dat maares op een MSI/ASUS en mn oude ISA 56kmodem, voor de fax en Girotel.. naast de kabel
KT7-RAID Duron600@952(8,5x112)
4xHD + CDrom, doe dat maares op een MSI/ASUS en mn oude ISA 56kmodem, voor de fax en Girotel.. naast de kabel
Pagina: 1