Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe krijg ik de stats van PC A weergegeven op PC B

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het topic voor de statistics op een pda gevolgd maar kan ik de stats ook op mijn laptop krijgen die naast mijn pc staat.

En kan iemand een WALKTHROUGH maken hoe je dit voor elkaar krijgt en wat je moet installeren.

Greetz Reaper

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2004 17:32 ]

Verwijderd

Zonder zelf wat in elkaar te hoeven fixen met visual basic of een andere programmeertaal gaat het je niet lukken. Dat programma met die PDA werkte met een website die op de computer gehost, en op de PDA weergegeven werd, en die om de paar sec vernieuwde.

Verwijderd

Als dat zo zou zijn dan moet 't gaan met die laptop (ik ga er vanuit dat die laptop ook webpagina's weer kan geven).

Maar ik mis het deel "casemodding" of "elektronica" in deze vraag:). Ik denk dat deze vraag beter in een andere groep kan staan. En misschien zelfs nog beter bij de discussie over dat programma!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Ik meen hier ooit ergens iets gelezen te hebben over een webpagina'tje (ASP) die je op je desktop kon draaien, en kon uitlezen op je pda (met een gewone browser natuurlijk)

Die pagina moet je dus ook wel op je laptop kunnen opvragen... ff zoeke of ik dat topic terugvind

EDIT: Pocket PC met PC statistics
Verwijderd schreef op 12 maart 2004 @ 17:30:
En kan iemand een WALKTHROUGH maken hoe je dit voor elkaar krijgt en wat je moet installeren.
DAt kun je toch echt wel zelf ff uitzoeken me dunkt... als het je niet lukt kun je alsnog ff hulp vragen maar dan wel vermelden wat het probleem precies is

[ Voor 52% gewijzigd door Yoeri op 12-03-2004 20:25 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

euhm het kan met jalcd
dat is een programma wat eigenlijk is voor lcdtjes, maar je kan ook van een andere computer, via het netwerk stats afhalen.

kweenie precies hoe het werkt en heb het zelf nog nooit geprobeerd.
Maar het zit er wel op. 8)7

http://www.jalcds.de/ hier is de link, in het programma en op de site zelf staat wat uitleg over dit probleem

• Biglines
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02-2011

Biglines

Biglines.nl

voor mirc is er een dll die moo.dll heet, waaruit heel veel info gehaald kan worden, mss dat iemand daar iets mee kan?

Konica Minolta Dynax 7D | Mijn foto gallery | Biglines.nl

• bassekeNL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-11 12:58

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 09:12
Nagios gebruiken we op ons werk voor het serverpark

Echt een mooi pakket, maar misschien een beetje too advanced voor de topicstarter

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Topicstarter
oke harstikke bedankt voor jullie hulp,

Greetz Reaper
Pagina: 1